![]() |
|
||||
|
||||
![]() jammer dat het kapje kunststof is, he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat laat ie ze toch chroom spuiten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoogglans, Kappen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou bijna zeggen ik zet er een krat bier op als je ermee gaat rijden, maar laat ik dat maar niet doen, want dan monteer je ze vanmiddag nog
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het blijft nen Hollander he Elemansch.
Enne Bennie, blijf nu met die graafhandjes van je wagen af. Hij is bruut zo, verklooi dat nou niet met plastic van NL Power. Schaam je dat je het uberhaupt voorsteld. :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat het voor VW Mania gaat lukken helaas.
|
||||
|
||||
![]() ?
|
|
||||
|
||||
![]() die bumpers Ed, heb de auto nog niet terug uit steenwijk.
|
||||
|
||||
![]() die ga jij der niet op maken hoor......
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dude, je hebt het echt te pakken he. Naar een 2f2f treffen geweest???? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind da spul van nl power ook niet wat . een andere bumper misstaat soms niet hoor maar deze vind ik wel. Ik zou het niet doen. |
|
||||
|
||||
![]() er moet wel neon onder he!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JOA!!!!!! en deze: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pfft echt bennie weer, het ding doet het nog niet eens en maakt zich al weer druk dat die meuk er niet op kan.
je kunt het ook gewoon meenemen en daar gewoon over de g60 bumpers schuiven! moet je er alleen niet mee gaan rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die is wel stoer ! waar ken ik die kaufen ?
|
||||
|
||||
![]() Zelfde zaakje waar je ook alvast een vierkante meter RACE gaas kan bestellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() was gister nog bij NL power maar ze hadden niet echt overdreven spoilers liggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() hey dennis,
wij spuiten nu op de zaak ook blackchrome misschien is het wat om die beren velgen blackchrome te maken staat ook wel stoer...
|
||||
|
||||
![]() Wil je nog geen luchthapper
in je motorkap? zo'n hele hoge staat echt super hoor |
|
||||
|
||||
![]() ja en een luchthapper op je dak~!
|