|
||||
|
||||
Ik ook ! respect voor iedereen hier maar wat een gezeur het is toch een forum geen marktplaats.
En wat zou het als je een newbie bent of een junkie belangrijkste moet toch zijn dat er bakken met info hier te vinden is. Het forum heeft mij zo veel opgeleverd aan kennis en geholpen met aan komende mis stappen Mijn mening hé jongen niet gelijk op de achterste teentjes gaan staan
|
|||
|
|||
Gewoon na 100 berichten alvorens je gebruik kunt maken van het verkoop gedeelte! En zou gelijk auto's te koop inkorten naar 10 pagina's
Last edited by Lesley : 22-10-2013 at 18:06. |
|
|||
|
|||
grote kwats.. als iemand iets aanbied of iets vraagt wat niet klopt of als je een vraag hebt kan je niej eens reageren... voor mij een reden om geen gebruiik meer te maken van dit forum.. een forum is er toch om vragen te stellen en niet om perfecte uitleg te geven en perfecte advertenties te plaatsen..
echt groooote kwats |
|
|||
|
|||
Denk niet dat er iemand van het forum wakker ligt dat jij geen gebruik meer maakt van dit geheel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat te koop posts na 100 berichten enkel een wildgroei aan banale reacties zal geven in andere topics om net aan die 100 posts te komen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Forum staat er vol anale reacties! |
|
||||
|
||||
Een forum waarop je geen reply kan plaatsen!!!?????
Mij gaan ze hier niet veel meer zien schat ik!
|
||||
|
||||
Grappig dat de grootste klagers eigenlijk de mensen zijn die hier het meest kwamen om te adverteren.
|
|
||||
|
||||
Logisch toch.. voor de 'echte regulars' is het verkoopgedeelte niet het belangrijkste van het forum.
|
||||
|
||||
Inderdaad, lekker reply-en op mplaats
Al die kansloze ads met 100 upjes liever kwijt dan rijk in de new posts... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Losballos.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ow ja, want nu kun je inderdaad helemaal nergens meer een reply plaatsen en is het forum in zijn geheel compleet nutteloos geworden, je hebt helemaal gelijk ... Mensen, ben nu eens niet zo negatief, allejezus zeg! De operators hebben nu (eindelijk) een oplossing gevonden voor een probleem dat al zo lang rond zweeft, en ze worden/het wordt direct volledig de grond in geboord. Wacht het even af voordat je zo een rigoureuze opmerkingen het forum op slingert. |
|
|||
|
|||
Lieve kijkbuiskindjes, je bent hier uit vrije wil..
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit een hele goede oplossing voor het forum zit zelf ook ook niet heel erg veel op het te koop gedeelte maar word nu ook makkelijker om onderdelen te kijken want meestal als ik aan het kijken was was het al bijna 4 pagina's met advertenties die ik al gezien had maar boven aan bleven vanwege het ge-up
Dus ik vind het goede oplossing van de mods dat het nu teminste overzichtelijk blijft
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Vind dat je nu verplicht bent om foto toe te voegen als je ook maar iets te koop aanbied, geen foto is niet adverteren!
|
|
||||
|
||||
Ik vind het een goede update.
Je advertentie valt nu ook minder ver terug omdat niet iedereen de hele tijd ligt omhoog te werken. |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook een goede update
|
|
|||
|
|||
Nou blij dat ik het ff gelezen heb hier.
Ik dacht al wat gebeurd er nou maar ik vind het ook een goede update |