|
||||
|
||||
Ik heb even een gekke vraag ik heb verschillende gti s gehad maar wat is nou in feite het verschil tussen een gts en een gti??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
staan nogal wat fouten op die site.. een Pirelli die standaart geleverd werd in Flashrot?..in '83?.. zal wel Marsrot zijn zekers.... affijn .. een LX had standaard geen getint glas,,, ook gezien het sportinterieur was een GTS in de basis geen LX..die hadden dat ook niet af fabrieks...zwarte hemel idem.. denk dat een GTS af fabriek al kwam met dit spul eral in/op..en dat men hier in nederland het spoilerset spoot en monteerde ,maar dat het wel door de fabriek geleverd werd.. m.a.w het was geen 'optiepakket' op een mindere uitvoering.. |
|
||||
|
||||
mij is altijd uitgelegd dat het eigenlijk een lx was, maar hier zullen we nooit achter komen!
Heb dat stuk samen met pap geschreven en er staat ook niet dat het een optiepakket was, maar dat hij zo opgebouwd werd door de dealers. Ook staat er op het kenteken golf c, dus geen golf gts(het was dus geen aangeleverd type vanuit de fabriek) Niet boos bedoeld ofzo zeker niet, maar ik ben ervan overtuigd dat dit wel het geval is! zo niet zal ik dit toegeven! |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Roel gelijk... De GTS wijkt van de LX af, enkel op de zetels zelf, het groene glas, de stickerset, de ombouw en grill. Qua interieur is hij eigenlijk identiek aan een LX maar dan met het optionele sport interieur.
|
|
||||
|
||||
Damnn :GRR:
Was n cabrio ruit, dus pap heel voorzichtig spiegel proberen eraf te hale, krakkk ruit naar de klote Nu opzoek naar n goeie andere ruit... Vandaag kleine beurt gedaan, zondag richting millingen, hier is een oldtimer dag en is er een speciale area omdat golf 40 jaar bestaat! Hiervoor kon je je opgeven en wij zijn uitgenodigd |
|
||||
|
||||
Goed bezig hoor, echt een net ding zo te zien.
|
||||
|
||||
Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Nieuwe ruit is onderweg!
|
|
||||
|
||||
heb je 1 geluk...een cabrioruit past niet..
|
|
||||
|
||||
Zeker? Heb er hier ook een paar in de rij staan, maar ze lijken niet af te wijken qua maat, bolling of hoogte.
|
|
||||
|
||||
Past wel dacht k, nieuwe ruit staat bij 'ook te gebruiken voor cabrio(wel spiegel overzette)'
|
|
||||
|
||||
Dat dacht ik dus ook...
|
|
||||
|
||||
Zondag leuk dagje in millingen gehad, hadden paar andere vwers getroffen en een tof dagje gehad!
Ook hadden we een nieuwe ruit besteld, maar vandaag toch nog even carglass laten komen om de oude ruit te laten repareren, zodat deze nog te gebruiken was, zetten ze de zuignap op het tweede sterretje, patss... Maar dat is niet erg :mrgreen: krijgen nieuwe ruit en de andere ruit is weer verkocht(een nieuwe ruit als reserve is beetje overdreven) Ook ander achterlicht erin gezet(1tje was ander merk) en nog een ander zij paneeltje erin gezet, we blijven bezig :mrgreen: |
|
|||
|
|||
Quote:
Het was inderdaad wel heel erg gezellig daar in millingen
|
||||
|
||||
Propere MK1
tof model en leuk dat je hem zo in ere houdt Greetz DC |
|
||||
|
||||
Wel ja martin?
@DC, bedankt man! |
|
||||
|
||||
Vandaag is carglass geweest voor een nieuwe ruit, ook een Onedub fan sticker gekregen/geplakt!
Nu eigenlijk nog opzoek naar een hoedenplank zonder gaten en opzoek naar 4x6 speakertjes voor op de originele plaatsen :mrgreen: Oude pioneer ts-e6902i speakers zijn te koop |
|
|||
|
|||
Die speakertjes zullen toch wel goed te vinden zijn? Anders nieuw bij de Halfords of conrad oid. Denk dat je voor een paar knaken best iets aardigs kan kopen.
|
|
||||
|
||||
Ja maar ik wil wel de kwaliteit van de pioneers behoudde, dat is n lastigere klus
|