|
|||
|
|||
Quote:
nee anders krijg je de clipsen er nooit nog door. ik ga van die strips erop kleven om te voorkomen dat het gaat klapperen tegen het dak zelf. ik heb vandaag sommige plekken bijgewerkt met polyesterplamuur met polyestervezels erin, stevig gerief allezins. Stillekes aan komt het in orde. De stevigheid is dik in orde allezins, ik kan de hemel op de palm van men hand boven men hoofd houden en niets buigt door. |
|
|||
|
|||
eerste sneeuw, eerste sneeuwfoto:
|
|
|||
|
|||
koppakking is er doorgegaan denk ik, plotseling verbruikt ie koelvloeistof.
|
|
|||
|
|||
Mischien leuk om te weten vooral als je er vermogen uit wil halen. Plaats een cilinderkoppaking van een 1900 AAZ deze is een stalen. Heb ik ook, wel even opletten in de dikte want als uw originele pakking bvb. 2 gaten heeft en je neemt een stalen pakking met 2 gaten is dit een andere dikte geloof ik. Succes
|
|
|||
|
|||
denk eraan om een 1.9tdi te maken maar dan met een volledig mechanische pomp, zonder elektronica dus
|
|
|||
|
|||
heb je de koelvloeistofleiding ook al gecheckt? Die zijn vaak ook al verrot na zo'n 20 jaar, was bij mijn gtd ook. Zijn overigens niet nieuw te krijgen, dus zul je voor moeten knutselen.
andere optie is dat de rubbers gaan lekken door het mengen van g11 en g12. Ik heb in eens de koelvloeistofleiding vervangen en de waterpomp en alle dichtingen. Sindsdien geen last meer gehad van koelvloeistofverbruik... |
|
|||
|
|||
proper gewassen(autofinesse lather nieuwe formule, met incridisponge en 2 emmermethode, droge met dry me crazy, velgen met gloss-it wheel gel) na nieuwjaar nieuwe bumpers bestellen op mijn werk, want ik heb nu echt schrik moest er vanachter ene inknallen, de balk is doorgeroest.
|
|
|||
|
|||
nog een laagje swissvax gelegd vandaag:
niet slecht voor 22 jaar oud te zijn me dunkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom ga je hem verkopen? Je was net zo lekker bezig
|
|
||||
|
||||
Zonde...
|
|
|||
|
|||
Quote:
plannen met de vriendin. 1 auto ipv 3 |
|
|||
|
|||
Gisteren bezig geweest met de G60 stabilisatorstang te steken vooraan, wat een klote werk in de kou.
De stabi hangt eronder maar is nog maar enkel links verboden met de draagarm. Rechts heb ik nog niet kunnen doen omdat mijn handen gevoelloos aan het worden waren. Om de stabi te hangen moest het subframe los vooraan, alle bouten kwamen goed los maar ze zijn wel aan vervanging toe. Dus vandaag even besteld, morgen ophalen en de zaak afwerken. |
|
||||
|
||||
een echte ice ken gaat toch door bij -50
|
|||
|
|||
en zo zie je maar dat sommige kinderen nooit groot worden
|
|
|||
|
|||
4 maart gaat hij binnen om te spuiten(dak en motorkap)
|
|
|||
|
|||
vandaag het zetelframe vervangen, kon het niet meer regelen zodus:
klaar: stickertje gehangen: ziezo weeral wat properder... Nu ben ik bezig met de verlaging klaar te maken om eronder te zetten. De nieuwe antenne is intussen aangekomen en dus kan dat er allemaal op eens het dak gespoten is. |
|
||||
|
||||
Word de auto nu wel of niet verkocht?
Ik begrijp het even niet meer, je geeft aan hem te verkopen ivm plannen maar je doet er wel nog veel aan. Explain please
|
|||
|
|||
Quote:
hoeft niet echt weg. mss hou ik hem zelf nog wel ff. Als ik een mooi genoeg bod krijg mag ie wel weg. |
|
|||
|
|||
de nieuwe antenne
intussen de veren camouflage gegeven |