|
||||
|
||||
Quote:
Dat is nog eens snel werken. Gaaf gedaan
|
||||
|
||||
Het is mijn vaders werk dus hij is er wel vlot mee. Haha
Credits naar mijn pa dus.
|
||||
|
||||
Netjes Dennis.
Was weer een mooi weekend! Niets geen klagen gehad. Bedankt en tot volgend jaar.
|
|||
|
|||
Weer een top weekend gehad!
Prima geregeld allemaal! |
|
||||
|
||||
Quote:
echt een cool filmpje |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeeelll frustrerend kan dat zijn, voor mij ook de reden om nog niet naar meetings te gaan Maar we gaan gestaag verder en uiteindelijk zal ie klaar zijn
|
|||
|
|||
Leuk filmpje!
Weet iemand trouwens wie de fotograaf was bij de uitgang? Die van BIJNA iedere auto een foto maakte? |
|
|||
|
|||
Quote:
bedoel je deze? https://www.facebook.com/media/set/...63076384&type=1 |
|
|||
|
|||
Klopt! dankje ,, Alleen jammer dat hij wel foto heeft geschoten alleen niet heeft geplaatst.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik nou enige die het filmpje niet zo vind? Beetje te chaotisch en druk , beelden schieten iets te vlug door mekaar waardoor je ogen geen rust vinden en je details niet kan zien. Op zich goed filmpje maar met zelfde beeldmatriaal op iets langere tijd zou in mijn ogen het echt af maken. Niet dat ik afbrekende commentaar wil geven of het zelf beter kan. Gewoon mijn mening als kijker,
|
|||
|
|||
ik zeg maar zo: commentaar is er voor om te leren en te verbeteren!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een prima weekend gehad, en dat zandpad maakt me weinig uit, ik heb niks geraakt hij werd alleen een beetje vuil. En de wasvoorzieningen waren dik in orde.
|
|
|||
|
|||
Gister toch nog een middagje langs geweest in Well
De organisatie had het allemaal weer goed voor elkaar. Opkomst is wel eens meer geweest volgens mij, maar dat mocht de pret niet drukken want er stond genoeg dik spul tussen Mijn foto's http://www.flickr.com/photos/basoos...57634837072467/ En een voorproefje.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks dennis ! Dochters zitten leuk in de T1 te spelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wel veel pics gemaakt bij de uitgang. Maar lang niet van alles hoor. Stond er ook pas laat. Ik zet alles hier op het forum in het album, hoop vanavond ergens tijd te vinden.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Organisatie onwijs bedankt ! Dik dik dik voor mekaar !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die ouwe van mij weet de momenten vaak wel vast te leggen. Haha
|
||||
|
||||
auto van het weekend was voor mij toch wel de VW Motorsport limited Nr 42 dacht ik, prachtig om te zien dat ze er nog rijden en dan in deze staat ook nog eens.
Die mag er van mij elke meeting wel zijn heb nog even met, volgens mij de vrouw van de eigenaar ervan, tijdje gesproken en ook mooi om te horen hoe gepassioneerd ze erover praat klopt het dat er nog 4 in Nederland rond rijden?
|
||||
|
||||
Quote:
Same here. Mijn project auto is dan wel geen VW, maar ik weet wat het is. De Bora is mijn 2e auto. Ook de looks vind ik belangrijk bij een daily, vandaar dat deze op air staat. Snap je punt echter wel, ten opzichte van voorgaande jaren zit er wel degelijk verschil in de manier van 'prepareren'. Al kan ik niet zeggen dat ik me er aan stoor, of het idee krijg dat ik bij het verkeerde feestje aanwezig ben. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie beide stijlen even lief. Heb hier dan ook zoveel mogelijk naar gekeken bij het jureren.