|
|||
|
|||
Quote:
Ben benieuwd naar de foto... Morgen komt ook de langere TD bak er in. Het is er eentje uit een golf 2 Turbo diesel intercooler... Ben benieuwd naar het resultaat... Last edited by AD racing : 16-12-2005 at 16:59. |
|
|||
|
|||
Bak hangt er in... kunnen eindelijk terug eens snelheid halen op de autosnelweg...
Ook nieuwe thermostaat gestoken, motor komt nu terug mooit op temperatuur... Hij rijdt weer als een zonnetje |
|
||||
|
||||
Je kunt ook een accuplaat van een golf 3 pakken.
Deze accuplaten zijn geschroefd op het chassis. (kosten nieuw niet eens veel geld) Deze aanpassen, moeren lassen. Kun je de accu 90graden draaien. Zo zit mijn accu erin. Anders kwam ik niet uit met de volledige golf G60 IC.
|
|||
|
|||
Hier nog een fotooke van de motor in de golf...
|
|
|||
|
|||
Mijn trouwe golfje is verkocht...
Er zal normaal wel een "nieuwe" golf 1 als vervanger komen... Opnieuw een golf 1 Diesel (die heb ik toch nog staan...), wel is het nu een echte bompa stijl 5 deurs... Wat de komende plannen (gekke plannen??) zijn is nog niet zeker... (gewone 1600 diesel, 1600 turbodiesel, 1900 turbodiesel, TDI pd????) Groetjes Arne Last edited by AD racing : 26-01-2006 at 22:51. |
|
||||
|
||||
nice,veel zoekses!
|
|
|||
|
|||
Gene T3 ?
|
|
|||
|
|||
Golfje TDI is sinds dit weekend de deur uit...
Ben al begonnen aan nieuwe golf 1, maar daarvoor open ik nog wel een nieuwe topic... |