|
||||
|
||||
Haha wat een topic dit!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is hij het zelf en lacht 'ie zich de ballen uit de broek .. :P
|
|
|||
|
|||
waarom geen sterkte!!????? slaat het op?
|
|
||||
|
||||
Omdat je zo naïef bent en alleen jij je eigen woorden gelooft!!
Bij ons noemen ze dat ezels!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een goeie hij dreigt? Volgens mij ben jij degene die zou moeten dreigen! Ik weet iemand die hij ook de spullen niet toestuurde, totdat hij met 1 telefoontje duidelijk maakte hoe en wat(ik wil ff niet in detail treden), de spullen waren er uiteindelijk binnen 3 dagen en dat was maar goed ook, ik weet zeker dat degene zijn belofte was nagekomen! Maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2! In jouw geval zeker, maar zo lekker rijd die cabrio dus niet dat je er nu weer van af wil. Hij gaat trouwens inderdaad een andere kant op, ik zag de dat hij papegaaien aanbiedt! |
|
||||
|
||||
Quote:
stuurt ie de extra onderdelen daarvan dan ook later na..??
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je dan alleen het kooitje ophalen en de vogel heeft ie dan het adres gegeven en komt zelf naar je toe vliegen waarschijnlijk.
|
|
||||
|
||||
Hij is er weer.....
http://link.marktplaats.nl/712887943 Andere plaatsnaam, andere naam, maar dezelfde foto voor het huis. Enne 25 golf 1 op voorraad |
|
|||
|
|||
dat spul is niet uit te roeien.....
|
|
||||
|
||||
Gewoon blijven melden bij MP
Deze is ook alweer weg dus het werkt.
|
|||
|
|||
slotje niet rieel
Hoi mag slotje op geen rieele antworden door somigen!
|
|
|||
|
|||
JIj wil echt je ogen niet open doen en inzien dat je gewoon knetterhard genaaid bent, en dat die kerel gewoon lekker doorgaat met meer sukkels te vinden zoals jij...
|
|
||||
|
||||
En nu een fatsoenlijke zin typen.
|
|
||||
|
||||
Het valt tenslotte ook niet mee, als je met de waarheid wordt geconfronteerd. Maar weet je, je was gewaarschuwd toch trap je erin en nu gaan lopen piepen dat reacties niet juist zijn. Maar als je je eigen naar weer laat naaien, probeer dan ook te zoenen......
Ik snap overigens nog steeds niet dat je het hierbij laat zitten, ik weet zeker dat hij bij vele hier niet mee was klaargekomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Das toch wel de insteek met naaien
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ik dacht idd al dat iemand hierop zou reageren |
|
||||
|
||||
Leuke woord keus ook: "insteek"
Last edited by Dokter D : 08-09-2013 at 22:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
Er wordt door meerdere mensen aangegeven dat die gast niet te vertrouwen is en dan weer zaken met meneer doen.... Ik snap niet dat JIJ het niet snapt, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk Ben benieuwd hoe alles gaat aflopen |
|
||||
|
||||
Quote:
net als afgekeurde beunhazen die voor een uitkering de hand ophouden en dan ook nog een 4 a 5 dagen in de week lekker bij verdienen |
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben jullie niet goed gelezen wat ik had geschreven
Ik had de wagen al gekocht! En toen problemen! Dus graag een slotje op heb in middels al een andere golf cabriolet |