|
|||
|
|||
Kleur zal niet veranderen als ie af is
Dus zie ie er beige uit met bruin interieur |
|
|||
|
|||
Wordt weer een pracht van een Mk2 zeg!!
|
|||
|
|||
Update tijd?
|
|
||||
|
||||
Het blok uit de type 3 ligt inmiddels te wachten op inbouw.
Maar voor het zover is, is er eerst nog het e.e.a. te doen aan voorbereiding. Vandaag de tank en de benzine leidingen van de type 3 over gezet. Dit i.v.m. de aansluitingen op de tank, en omdat een 1.8 nu eenmaal meer sap, en dus een dikkere leiding nodig heeft dan een 1.3... Ondertussen is Jelle bezig geweest met het aanpassen en inbouwen van de kabelboom. En tot slot... niet ieders smaak, maar ik ben er blij mee: Morgen weer verder....
|
||||
|
||||
dikke shit
|
|
||||
|
||||
hmmmm.......
|
|
|||
|
|||
Mooie foto van m'n rug dree
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Thanks Jelle!
|
|||
|
|||
Euh...
Bedankt dree! Super vakantie |
|
||||
|
||||
Tja, sorry, ansichtkaarten heb ik dan weer niet....
|
|||
|
|||
Gelukkig hebben we de foto's nog
|
|
||||
|
||||
De afgelopen week, met veel dank aan Jelle, enorm opgeschoten.
Het blok ligt er in, en werkt. Jelle heeft waar nodig de type 3 kabelboom aangepast, zodat ook de type aansluitingen passen en werken. Een deel van het interieur zit al op de plaats, en er is zelfs al een begin gemaakt met de audio inbouw. Plaatjes bij de praatjes: De oude daily en donor type 3 naar zijn laatste rustplaats: Vloerkleed en achterbank op de plaats: Bumper achterop en uitlaat er onder geeft gelijk een hele andere aanblik: Spiegels op de plaats: De juiste balk....: En met de juiste balk er in, kan ook aan de voorzijde door gewerkt worden: Dashboard, met nog veel draadwerk, maar met werkende kachel, en diverse schakelaars al aan gesloten: Tja, en dan heb je deurpannelen voor binnen verstel spiegels, niet de bijbehorende deuren, maar wel het bijbehorende gat in je paneel... mooie plaats voor de tweeters! En ook aan de audio achter wordt gewerkt. De bedoeling is om achter een plank onder de hoedenplank te maken, met hierin de lage tonen en de versterker er op. Hier komt dan later een andere hoedenplank boven te hangen, zodat je het wel hoort, maar niet ziet.... Voorlopig nog genoeg te doen!
|
||||
|
||||
Leuke oplossing die audio maar gaat die plank niet enorm stuiteren?
|
||||
|
||||
De plank word uiteraard eerst met schuimrubber en daarna netjes bekleed.
Hopen dat dit, samen met het gewicht, het stuiteren tot een minimum maakt. Daarbij zit de plank met steuntjes vast aan het ophang punt van de achter gordels.
|
||||
|
||||
Klinkt goed. Ben benieuwd naar je bevindingen.
|
||||
|
||||
Vandaag weer aardig wat gedaan!
Moet ook wel, want ik hoop vrijdag richting APK te kunnen, om zondag naar volkstyle base te kunnen rijden... Als eerste de leidingen, en het reservoir voor de stuur bekrachtiging verlegd, zodat de (nieuwe) radiateur er in kon. Leek een makkelik klusje, maar het was passen en meten en alles op de juiste plek te krijgen. met wat "home-made" steuntjes is het allemaal goed gekomen! Jelle was vanavond weer zo goed een helpende hand te beiden, dus ook de ramen erin gezet, dit is nu eenmaal een klusje dat in eentje toch vrij lastig is.... Als ik het nu zo opschrijf, lijkt er weinig gebeurd te zijn, maar het is echt een hele stap voor uit! Nog te doen voor vrijdag middag: Knipperlicht hendels Raam draai mechanisme links vervangen (deze is defect) Koplamp en voor knipper stekkers monteren aan de kabelboom Vloeistoffen en Oliën vullen. Luchtfilter plaatsen (dit wordt tijdelijk een goedkoop sportfilter totdat ik de juiste filterbak heb gevonden.) Ruitenwissers monteren. Motorkap slot plaatsen. Remmen ontluchten. Veerpoten vastzetten en subframe na trekken... En als het allemaal lukt, hebben we zaterdag nog om wat punten op de i te zetten, en dan zondag de eerste "test rit" naar volkstyle base....
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 21-08-2013 at 22:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoop hem daar te zien, misschien kunnen we even een praatje maken! Succes in ieder geval. |
|
||||
|
||||
Als ik Volkstyle Base red, is de auto nog niet klaar, he...
Hij rijdt dan en ik mag er legaal de weg mee op, het zal dan een test rit zijn. Nog op de 17 inch wielen, en niet op de centerline's. De lak zal hier en daar nog een druiper hebben, want nog niet gepolijst. Nog zonder hemel, en c stijl kappen, nog zonder afgewerkte audio enz...
|
|||
|
|||
En zoals het er nu uit ziet ga je het verdorie niet redden
Ik wacht met smart op nieuws van onderdelen man Mini update Remmen ontlucht Koelvloeistof op peil (warm laten draaien, en afgevuld) Claxon werkt Ruitensproeier werkt Wissers vast gezet op juiste stand 30 cm proef gereden |