![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat denk ik ook ja...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou afgelopen zaterdag de caddy van de zaak mee en op naar don om onderdelen te halen. Mezelf goed voorbereid met eten en drinken voor onderweg, routebeschrijving uitgeprint en een krat pilt voor don achterin. Totale afstand was volgens de routebeschrijving 175 km dus opzich goed te doen, dat liep helaas anders.
Op de heenweg, hoe kan het ook anders, in dat k*t belgie de weg kwijtgeraakt... Met wat stunt en vliegwerk de weg weer gevonden en na twee en een half uur was ik op plaats van bestemming. Daar mijn ogen uitgekeken naar al het mooie spul wat er stond. Maar ik had niet zo heel veel tijd dus gauw van de auto afgesleuteld wat ik nodig had en weer in de auto gesprongen. Rond een uur of drie begon de terugreis. Deze verliep zeer voorspoedig tot vlak voor bergen op zoom. Ik reed met een snelheid van +- 130 km/u toen ik moest afremmen, dus ik laat me gas los en nog voordat ik rem begint de caddy vreselijk te zoeken en raak ik op een haar na bijna van de weg. Dus verder afremmen alarmlichten aan en naar de vluchtstrook. Na daar aan alle wielen getrokken te hebben en onder de auto gekeken te hebben besloten dat ik niet verder kon rijden. Dus met een gangetje van veertig over de vluchtstrook verder en bij bergen op zoom eraf. Daar bij de kwikfit even gaan staan slijmen, en jawel het lukte, ik mocht even op de brug... ![]() Ik ging om drie uur uit vught weg en was om zeven uur thuis. Ik heb gelukkig wel de spullen die ik nodig had maar leuk was het niet, morgen maar ff kijken wat er aan die caddy mankeert. En dan zo snel mogelijk de goffel repareren.
|
||||
|
||||
![]() t zit ook niet mee he!? ach komt vast goed, je hebt gelukkig weer onderdelen voor je golf
|
||||
|
||||
![]() shit man.. zit je idd niet mee!
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan zit het ook echt gruwlijk tegen ..
|