![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super knap gebouwd ding, 1 ding waar ik me erg aan 'stoor' is het koelvloeistofreservoir, deze stamt uit het jaar 0 volgens mij hahah
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is ook het jaar dat aan deze ombouw begonnen werd als ik het me goed herinner ![]()
|
||||
|
||||
![]() En de achterlichten zou ik anders doen,maar als Sebas zeg: "ruilen?" ik denk niet dat ik lang ga nadenken,dan hoef je alleen nog maar ff eigensmaak toe te voegen op al een dikke wagen!!!
Ga zo verder Sebas,en hopenlijk dit jaar nog met die banaan ipv de WKwagen ![]() Grtz Tobias |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nog bedankt maar heb er al van een S3. GR |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb een gepolijste liggen. Maar er gaat in de winter een hoop veranderen. dus dat komt dan ook wel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee klopt niet helemaal ben in '03 begonnen. in '00 was die nog van een andere eigenaar. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok. Heb er al mee gereden. Als ie warm is gaat het super, koud nog niet echt. ( maar dat heeft met de injectoren te maken ). Ik krijg asap S3 injectoren en dat wordt ie nog eens afgesteld. Maar het rijd al best lekker.
( tuurlijk wel rustig, ben nog in aan het rijden. ) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doe mijn best. Ben elke ochtend om 8 uur in mijn garage. Omdat ik middag dienst heb. |
|
|||
|
|||
![]() Eerste meeting is goed bevallen:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej Sebas,
auto zag er super uit op de movement meeting!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kerel, je auto ziet er echt TOPPIE uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Injectoren zijn binnen. Zaterdag afstellen, en meteen nieuwe olie en filter, daarna mogen we eens kijken hoe die echt rijd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie strakke wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wil niet zeuren
![]() Maar zou ook nog wat neutralere kentekenplaathouders monteren en een grille zonder booskijkergaatjes. Staat net even wat netter.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lieve schat. Weet ik. Maar ben ook geen miljonair. Ben blij dat ik kan rijden. Zijn nog zat dingen die nog veranderd moeten worden. |
|
|||
|
|||
![]() PS. @ jurgen
Als je een orginele gril met enkele lampen weet uit te halen dan voel ik me geroepen. |
|
|||
|
|||
![]() Auto is opnieuw afegsteld met de nieuwe injectoren. En het loopt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij heb ik een originele grille met enkele lampen liggen in de schuur. En volgens mij hoef je voor de dingen die ik noemde nu net geen miljonair te zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() applaus, erg mooie wagen!
|