|
||||
|
||||
Mooooooooi! :-)
|
|
||||
|
||||
Oei oei . P*rno
|
|||
|
|||
haha ,thanx!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De laatste maanden wat stil geweest rond deze,wel veel gebeurt..
heb een motorswap gedaan van mn 1.3 naar een 2.0 8v van een mk3 gti, heb een hoop dingen vervangen en veranderd, -G60 klauwen voor en achter -Geperforeerde zimmermann schijven voor en achter -Motorsteunen en stabilisatorstang van G60 -Spagetieuitlaat van mk3 gti -Custom made uitlaat in inox (64mm) -Radiator golf 2 gti -Fusee en cardan G60 -Handremkabels G60 -Kabelboom vervangen door stand alone kitje -Benzinepomp golf 3 -... Verder nog andere wielen gestoken,Porsche Cayenne in 17" zwart gelakt en zwarte logo's,met nankang 195/40R17, ook nog nieuwe voor en achterbumper Interieur is voorzien van een Raid stuurtje met porsche toeterknop en VR6 pook,en nog wat kleine prulletjes vervangen, Verdere plannen zijn nog een digifis teller erin en nieuwe ruiten rondom, hier wat fotos, Grtz |
|
|||
|
|||
mooie kleur
|
|
|||
|
|||
thanx
|
|
||||
|
||||
staat echt knap Kenny
Greetz DC |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie Golf.. Vond de TH's echt het dikst staan.
|
|
|||
|
|||
Dik kerel! Die touaregs staan ook super zo!
Wat voor bumpers heb je nu dan? Origineel VW of Immitatie? |
|
||||
|
||||
Dit vind ik een dikke Golf 2 en een mooie kleur ook ik moet wel zeggen dat ik je eerste velgen de mooiste vind maar ja smaken verschillen
|
||||
|
||||
geeft op de porsche's weer een geheel andere look!
erg nette wagen, en leuke keuze van blok ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Prachtauto...
|
|||
|
|||
klopt inderdaad dat een 1 of 2 beter past op een 2-3 delige set,maar ik ben het zo moe gezien,en wou wat uniekers er rijden zovele golfjes rond op th's of rs'en ,heb zelf ook al beide gehad.. ik wou wat maar naar de "racing" look gaan met de Cayennes..misschien in de toekaomst weer een meerdelige set,wie weet
De vorige bumpers waren nog imitatie bumpers van de vorige eigenaar,nu staat er OEM bumpers op thanx voor de posi reacties!! Grtz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een mooie gepolijste halve alu kooi zou deze ook zeker niet mis staan.
Echt een prachtauto! Zeker met de cayene wielen.
|
|||
|
|||
Mag ik vragen wat de specificaties van de velgen zijn? en welke maat banden?
|
|
||||
|
||||
had deze nog nooit gezine op het forum!
Een nette mk2 zeg! in het echt eigenlijk ook nog niet tegen gekomen. zondag Eurosunday? |