|
||||
|
||||
Blijft je Golf niet binnen in de winter ?
Strooizout is
|
||||
|
||||
Ziet er nog steeds lekker uit,zelfs met staaltjes.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Thanks! Quote:
Wordt amper mee gereden. Nog een mooi boek van de kerstman gekregen: |
|
|||
|
|||
Hé, nu ik dat boek zie, die moet ik ook nog ergens in een doos hebben liggen. Was m eigenlijk vergeten.... Maar s opzoeken, t is toch k....weer
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie reclame uit 1986:
|
|
|||
|
|||
Idd das een mooie
|
|
||||
|
||||
Dat adverteren hadden ze toen al in de vingers!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yup
|
||||
|
||||
Quote:
moest gelijk aan deze denken: http://www.youtube.com/watch?v=HnL-7x4n4d8
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Na lange tijd eindelijk weer eens een update; een leuk pakketje ontvangen vandaag:
|
|
||||
|
||||
Haha, gaaf man!
|
|
|||
|
|||
Mooie wagen zeg
Even een vraagje, die dingen die je bovenaan je zijramen hebt, heb je dan minder windgeruis met je raam (een stukje) open? En hoe noem je zoiets? |
|
||||
|
||||
Old skool, I like it :tu:
|
||||
|
||||
Even een snel shopje gemaakt van de Golf met de stickerset (de set heeft trouwens wel wat weg van de Kamei kleuren);
Vind het niet zo passen op een zilveren auto, dus de stickerset gaat waarschijnlijk in de bingo. Evenals de deurbakken. Weet ook nog niet helemaal wat ik met de windsplitters ga doen. Quote:
Dat zijn windgeleiders. Last edited by Skeez : 24-05-2014 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Na een pasmiddagje met Sebrings en G60 staal de BBS'en eronder geschroefd;
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen alles behalve die bbs, heeft iedereen. Lekker voor de staaltjes gaan!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een mooi setje Ally Cat Rallye Special 7Jx13 liggen, maar ik weet niet of die er netjes onder gaan passen i.v.m. lage ET En natuurlijk nog die 15" Artec S1 Edition. |
|
||||
|
||||
Bbs staan 'm (natuurlijk) goed hoor!
|
|
||||
|
||||
Jammer dat de Ally Cats aan de voorzijde niet passen, had zo leuk kunnen zijn:
|