|
||||
|
||||
Koper: Ik
Verkoper: Arnaud Hij moet een webshop beginnen. Binnen 24 uur in huis!!!
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 29-12-2012 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Koper: Tapestaartje
Verkoper: Ik Fijne transactie
|
||||
|
||||
Verkoper: ik
Koper: Tjaap 13.00 uur gekocht, 14:00u betaald, 16:00u verzonden! Bedankt voor de vlotte betaling Jaap, snel betaald is snel geleverd!
|
||||
|
||||
Quote:
Koper: Ik Verkoper: Style Snelle service, goed ingepakt: voorbeeldverkoper!
|
||||
|
||||
Koper: inferno-gwc
Verkoper: ik Prima afgehandeld. Erwin kwam een achterbumper bij me halen. Netjes een datum en tijd afgesproken en kreeg op de dag zelf nog een berichtje hoe laat hij er precies verwachte te zijn. Geen gezeur over de afgeproken prijs, gewoon goed dus!
|
||||
|
||||
Verkoper/koper: MK1-addict en ik.
We hadden allebei een auto te koop en interesse in elkaars auto. Netjes afgesproken om elkaars auto eens te bekijken, hij werkte bij de vw-dealer dus konden de auto's daar ook op een brug. Even testgereden en nog een praatje gemaakt en uiteindelijk tot een ruil kunnen komen
|
||||
|
||||
Verkoper: blomdegekste
Koper: Ik Beoordeling: Netjes prijs afgesproken voor een set adapters via PB, geld overgemaakt en ik kreeg pakket netjes verpakt binnen |
|
||||
|
||||
verkoper: einzer
koper: ik beoordeling: alles goed en volgens afspraak, bedankt |
|
||||
|
||||
Verkoper; Ik
Koper; Double Dee Beoordeling; Goed, ging om een paar velgen, netjes afgehandeld
|
|
||||
|
||||
Koper: Arjanv
Verkoper:Ik Beoordeling: Goede afhandeling |
|
||||
|
||||
Koper: Style
Verkoper: dutchblade Beoordeling:Al had hij een ei in het pakketje gedaan dan was het nog heel aan gekomen Thanx dutchblade
|
||||
|
||||
koper : ik
verkoper: swinz Pakketje was netjes verpakt en goede communicatie koper: ik verkoper: emuijtjens Goede communicatie en snelle afhandeling verkoper : ik koper: johnnieb Goede communicatie en snel afgehandeld
|
||||
|
||||
Koper: magik17
Verkoper: Wouter42 (ik) Beoordeling: magik17 woonde niet in de buurt, uiteindelijk opgelost door het bij mij te laten ophalen door een kennis van hem. Top dus! Koper: Wouter42 (ik) Verkoper: Christiaan Beoordeling: Helemaal geweldig! Ik weet nog steeds niet of het betreffende onderdeel werkt, wanneer dit wel het geval is hebben we afgesproken dat ik het verschuldigde bedrag naar hem overmaak. Wanneer het onderdeel niet werkt, mag ik deze terug sturen. Geweldig dat er mensen zijn die elkaar wat gunnen en willen helpen. Helemaal super dus!
|
||||
|
||||
bijgewerkt.
|
||||
|
||||
Koper: svennie
Verkoper: PuttenMKII Beoordeling: Gewoon prima, geld overgemaakt en aan afspraken gehouden. Is vandaag op de post gegaan dus zullen zien of koper ook tevreden is |
|
||||
|
||||
Koper: Wouter42
Verkoper: Koppelmeister Beoordeling: Top, geld overgemaakt en een paar dagen later was het onderdeel binnen.
|
||||
|
||||
Koper: Erik Baas
Verkoper: mk1-madness Beoordeling: Goede spullen voor een heel leuk prijsje, en een extraatje omdat er iets anders niet helemaal jofel was: /me is blij! |
|
||||
|
||||
Koper job-jan
Verkoper thijstheunissen Snel betaald en geen gezeur over de prijs |
|
||||
|
||||
Koper: Wouter42 (ik)
Verkoper: wehrwolf Beoordeling: Super! Gister betaald, vandaag in huis. Duidelijk informatie en foto's ontvangen zodat ik kon vaststellen dat dit het juiste onderdeel is.
|
|||
|
|||
Koper: Pascalvd (ik)
Verkoper: willes180 Beoordeling: Gewoon tof! Even wat informatiewisselen, en ondanks het formaat (2 bumpers) toch gewoon willen verzenden! Bumpers komen donderdag binnen! :-)