|
||||
|
||||
Nou het is zover we moeten straks gewoon betalen.
Wat een stelletje klootzakken daar in Den Haag ik heb er geen woorden voor.
|
||||
|
||||
Laten we even afwachten anders... misschien komen er geen nieuwe MRB-vrije meer bij, maar blijft de regeling voor onze huidige <'86 ers?
|
||||
|
||||
Voor de Facebookers; Tegen-afschaffing-MRB-vrijstelling
|
|||
|
|||
Het beleid moet nog worden uitgewerkt, wat dat voor ons inhoud weten we dus nog niet.
Feit is dat ze hiermee 156 miljoen per jaar op willen halen. Dat het uit milieuoverwegingen is gedaan is natuurlijk pure onzin, maar dat wordt goed ontvangen in bepaalde kringen. Persoonlijk hoop ik op een beleid, waarmee de echte liefhebbers die een oldtimer als pure hobbyauto hebben worden ontzien. En laat alles wat dagelijks met zo'n oud meurend hok gaat rijden puur en alleen omdat het zo goedkoop is, maar lekker wegenbelasting betalen. Hetzelfde vind ik voor al die kleine zuinige auto's die nu wegenbelasting vrij zijn verklaard, omdat ze zogenaamd goed voor het milieu zijn. Laat die ook maar wegenbelasting betalen.
|
||||
|
||||
Ik rij dagelijks in mijn 85er diesel wat tevens mijn hobby wagen is. Ik ben evt wel bereid om belasting te betalen gezien ik iedere dag gretig gebruik maak van het Nederlandse wegennet en we allemaal de broekriem flink moeten aantrekken.
Voor de mensen met een collectie of 2e hobby wagen zou dit echt een domper zijn. Tegen die tijd een meeting op het binnenhof/malieveld? Al is het alleen maar puur om je gezicht te laten zien. We hoeven echt niet overal ja en amen op te zeggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hobby ontzien, scheefrijden betalen! Zo zou het uiteindelijk maar om een paar 10-tjes per "liefhebber" gaan. Instant prijscorrectie zou een van de gevolgen zijn denk ik zo, dag met de standaard 85-er voor 3000+ |
|
|||
|
|||
Quote:
dat is al zo vaak gezegt hier , maar wie gaat het doen wie gaat de moeite nemen om de fora vol te spammen om de media op te roepen om te komen tja . wie gaat het doen ? ik zal er zijn das zeker |
|
||||
|
||||
Malieveld kom je niet zomaar op en Binnenhof is helemaal autovrij tegenwoordig. Maar we kunnen wel een mooie rondrit maken door DenHaag. Alle mk2 TDI moeten thuisblijven.
|
|||
|
|||
Quote:
jij weet de weg Jaap .. kan je als Volksforum niet wat op zetten ? en dan niet alleen volkswagen . maar schrijf alle clubs aan ook die ouwe meuk clubs , ford a en dat soort spul word het lekker druk |
|
|||
|
|||
Oh oh.. Ik liet een dikke scheet! Wat moet ik nu betalen aan belasting?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens, maar hier in Nederland werkt het zo: ieder voor zich en een god voor ons allen! |
|
||||
|
||||
Met zulke opmerkingen denk ik eerder dat er voor jou subsidie gegeven word.
|
|||
|
|||
Het is toch ook zo ieder klaagt maar erwat aan doen ho maar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal wel, maar wat zou je eraan kunnen doen?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Atsma is CDA en probeert nu een wit voetje te halen, maar hij is wel degene die het hele balletje aan het rollen heeft gebracht.
|
||||
|
||||
Dat gaan dure km'ers worden in m'n transporter TD van 1600kg.
Verzinnen we wel weer iets op (want dat is wat ze willen in Den Haag), maar de Gijsmans gaat echt niet weg.
|
||||
|
||||
Ik keur m'n Jetta wel weer terug naar benzine dan
|
|
|||
|
|||
Meeting op het Malieveld of binnenhof?
Welke echte liefhebber denk je dat daar mijn zijn trots naar toe zal gaan? Ik acht het risico op beschadiging van mijn oldtimer door occupieërs, rellende boomknuffelaars, ME, etc veel te groot. Beter is het om ervoor te pleiten dat er goed voor ons echte liefhebbers gelobbyd wordt daar in Den Haag. Zodat het beleid zo gevormd wordt, dat echte liefhebbers die de oldtimer als tweede hobby auto hebben ontzien worden. Pak al die scheefrijders in die oude mercedessen en golfjes 2 maar aan. Dat zijn geen liefhebbers, Dat zijn mensen die iedere dag goedkoop willen rijden.
|
|||
|
|||
Quote:
dat word nooit wat , actie is reactie Quote:
heel makkelijk , km heffing en niet meer betalen voor het bezit ... Last edited by Alberto : 30-10-2012 at 12:21. |
|
||||
|
||||
Waarom een meeting op het Binnenhof? Er zijn zoveel liefhebbers/clubs/merken in het land dat je in 1 keer (bv dinsdagochtend om half 7) alle verkeersaders van het land dicht kunt zetten?! Gewoon met z'n drieën naast elkaar rustig in de 2e versnelling voort laten tokkelen. Richting Den Haag waar je dan een week later alsnog die meeting hebt...