|
||||
|
||||
Quote:
Je maakt het je leven een stuk makelijker als je het WEL doet. Het gaat zonder, maar wil je er bij, moet je de beugel waar de Glader inzit demonteren als je dus ooit de spanrollen wit vervagen. Een riem gaat nog net. Je kunt de motor los maken in de steuen en dan de motor opzij drukken, zo krijg je ongeveer 1 cm ruimte. Dus....even balk innemen, bespaart je veel elende. En met een andere poelie, korte riem ect krijgt je veel spanning op de omlooprollen. (ik heb ze op voorraad) Ze willen wel stuk.
|
||||
|
||||
Quote:
Geweldig, ik zal er nog eens een nachtje over slapen voordat ik de plaatwerker/spuiter weer eens een nieuw opdrachtje geef. Bedankt (alweer) Gti1-G60! |
|
||||
|
||||
@G60RAY: Ja, het is echt noodzakelijk om het aan te passen. Omdat de steun er nu zit heb je te weinig ruimte rond het blok.
Zal foto's maken van de modificatie.
|
||||
|
||||
Gisteren weer contact gehad met de spuiter en het resultaat is dat ze de auto as zaterdag op komen halen en hem opnieuw gaan spuiten. Mooi weet ik zeker dat het straks goed is.
Heb gisteren de beugels voor het dashboard terug geplaatst... Echt balen dat ik voor komende apk nog niet het Lupo dashboard erin heb en alles terug heb moeten bouwen naar origineel dashboard. Dit voor de ruit ontwaseming en om alle scherpe delen af te schermen. Alle losse stalen onderdelen (Steunen, draagarmen, Carterpan, beugels, klemmetjes enz) heb ik bij elkaar gelegd en roest vrij gemaakt. Eerstdaags even laten electrolytisch verzinken. Weet ik zeker dat ik een goede basis heb.
|
||||
|
||||
Quote:
Ok als je dat zou willen doen, dan graag! Succes gewenst voor de opbouw! |
|
||||
|
||||
Als ie maar laag is, ben verder benieuwd wat het wordt, zal het wel effe volgen.
|
||||
|
||||
Quote:
waar laat je dat spul allemaal verzinken?? aangezien je dorpsgenoot bent zal het hopelijk in de buurt zijn,er zijn namelijk nogal wat onderdelen van mijn golfje die wat aandacht kunnen gebruiken. |
|
||||
|
||||
Verzinken doet een kameraad voor me. PB me maar neem ik het wel voor je mee.
|
||||
|
||||
Had een mooi setje velgen gezien en wou gewoon eens kijken hoe het zou staan onder de Einser. Ziet er mooi uit, maar niet geschikt met adapter om ze eronder te zetten. Het zijn BMW e39 535 touring velgen in 16”
Als het wel goed had gepast had ik de kleine gaatjes dicht gelast en ze gepolijst. (Klik op de foto voor een vergroting)
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 30-08-2005 at 07:38. |
|
||||
|
||||
Mijn sleutelmaatje / coureur
|
||||
|
||||
De wijzigingen in mijn motor ruimte:
Ik heb alle puntlas verbindingen doorgelast in het veerpoothuis en kokerbalken. De motorsteun aan de Rechterzijde heb ik verplaatst. (Klik op de foto voor een vergroting) Ik moet nu aan de onderzijde iets meer ruimte creeeren voor de aandrijfassen zodat deze de koets niet raken bij extreme verlaging. De rechter kokerbalk aanpassen zodat de spanrollen voor de multiriem vrij liggen van de koets.
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 30-08-2005 at 07:51. |
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe hoofdremcilinder, naja bijna nieuwe.
Hij komt van een Audi 200 af en het is een 25.4mm uitvoering. Zo weet ik tenminste dat ik voldoende druk op de VR6 remklauwen kan zetten.
|
||||
|
||||
zooo, flink bezig met the good old jettah, vooral doorgaan ...ook met al die foto's
grt vwgolf1 |
|
||||
|
||||
De eerste pas sessie van de PG-motor en 4T bak. Deze versnellingsbak komt erop voor de apk keuring, omdat de automaatbak nog niet op kenteken staat.
Ik heb hem in de vier originele steunen van een Scirocco 8v Gti gehangen en nu ga ik op de koets de bussen en beugels voor de motor-steunen van de Corrado G60 pas maken. Ik wil dus de gehele motor ophanging van de G60 gebruiken.
|
||||
|
||||
Ik heb nu eindelijk weer tijd om er mee bezig te zijn. Dus foto's en dergelijke komen er genoeg!
Ik heb gisteravond de nieuwe motorsteunen gepositioneerd en de rechter kokerbalk afgetekend voor wat ik nog moet aanpassen. Vanavond het blok weer uitbouwen en de laatste las werkzaamheden aan de motor ruimte doen. Dan de binnenschermen nog schoonmaken en plekken waar gelast is ff met de lamellenschijf strak maken. Dan Coating erop. Met een beetje mazzel kan de motorruimte met de rest van de neus binnen afzienbare tijd gespoten worden.
|
||||
|
||||
ruimte zat onder de kap zo te zien..tenminste voor en achter.
Waarom heb je de moter ruimte niet weer in de orginele lakkleur gespoten? |
|
||||
|
||||
@Forumfreak:
FF een stukkie lager lezen daar zie je: Quote:
Er zit nu zwarte verf op omdat het anders helemaal blank zou zijn.
|
||||
|
||||
Bedankt "DA-BRT" voor de foto's van de uitsparing tbv de distributie!
Het is niet helemaal duidelijk te zien ivm de zwarte lak, maar ik begrijp nu hoe en wat. |
|
||||
|
||||
@G60RAY: Vanavond gaat de motor er weer uit. Ik pas stapje bij stapje de koker aan en maak er foto's van.
|
||||
|
||||
Quote:
OK, ik hou je nauwlettend in de gaten... :biggrin: |