|
||||
|
||||
Updeet wederom!
Alle elektrische onderdelen in het vehikel zijn vervangen door 12v delen! Motorgedeelte is ook al helemaal omgebouwd naar 12v, thx Split 52 voor de hulp! Moet alleen nog de wissermotor vervangen, is in bestelling bij CSP en een goed relais voor de knippers vinden! Er zit een tweepolige in, maar 12v is altijd 3 polig Dan mist er een draad/bljift er een stekker leeg, vraag me af of dat nog probs oplevert??? Auto is inmiddels omgedraaid in de schuur gezet zodat de vooras eronder vandaan kan! Deze zal verstelbaar gemaakt worden Kan nu meteen, omdat ook de tank aansluiting de nodige aandacht vereist! De zooi is er toch uit. Hier wat kiekjes, voor meer zie mijn 'projectmap' op VeeDub Enjoy Click for full size!
|
||||
|
||||
Damn! Wat ziet dat spatbord er clean uit!
Denk dat ik héél wat anders ga tegenkomen bij de demontage En Gerk, waarom niet gelijk een CSP as d'r onder? stukkie smaller gelijk? |
|
||||
|
||||
Quote:
Teaser :p:p Ben (nog) niet zo van de versmalde vooras! Weet niet heb daar niet zo heel veel mee, dan steek ik het geld liever in de motor, en ik zoek nog een leuk setje wielen in 5*205
|
||||
|
||||
mooi hoor...binnenkort maar es bewonderen...
|
||||
|
||||
Wederom een update en wel een hele fijne al zeg ik het zelf!!
Afgelopen weekend was de regiomeeting van de KCN afd. Friesland waar ook weer de nodige onderdelen verkocht werden! Toch ff sneupen En wat loop ik daar tegen het lijf : Click for full size!!! Jaja, een setje 'echte' Albert "Swan Neck" mirrors. Zo blij als een kind natuurlijk, staan al op m'n lijstje zo lang ik weet dat ze bestonden! En dan kom je ze 'gewoon' in friesland op de regiomeet tegen. Geen twijfel, meteen meegenomen Verstelling van de bestuurders-zijde is niet meer gangbaar, wordt aan gewerkt. Dat moest natuurlijk wel ff proefgepast worden en ik was er vanaaf toch: Ben er erg wijs mee, en hopelijk zit de linker er ook snel op!! Verder is de vooras inmiddels van het apparaat verwijderd om verstelbaar gemaakt te worden! Zo duurt het toch nog weer 'ff' voor het ding de weg op is, maar ist strax ook in een keer goed!! I'll keep you guys posted
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 11-06-2005 at 00:07. |
|
||||
|
||||
Goed bezig gozer, en die spiegels zijn errug vet !!
Benk wel een beetje jaloers op Hoop dat ie snel rijd, zodat je nog wat meetings kan mee pakken dit jaar !!
|
|||
|
|||
Quote:
Spa moet toch wel lukken hé ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, DDD en Spa moet toch wel haalbaar zijn ja! Das over 2 maanden, en met een beetje hulp van jeewee en spleet52....
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk wel, moet toch wel 'stijlvol' die kant op!! Eigenlijk moet ie veel eerder al klaar, heb nog geen meter gereden in dat ding dus dat wordt wel es tijd! Vakantie staat gepland rond DDD en Spa en was het doel om met de keef te gaan, dan wil ik eerst wel wat km's gereden hebben 'Beetje' hulp kan je het niet meer noemen, Michel heeft me (tot nu toe ) erg goed/vaak geholpen, had het alleen iig niet gered. Thnx daarvoor!! (En de rest ook niet vergeten)...
|
||||
|
||||
Seau, mooi hoor die Alberts. Waren de mijne nog maar zo mooi. Zitten allemaal pitjes in het chroom. Super!
De linker komt wel goed overigens, maak je geen zorgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne zijn ook niet helemaal 'als nieuw' hoor, de armpjes zitten beide wel pitjes in! Kapjes zijn daarentegen erg mooi nog!! Hoop idd op Budel wat losse zooi te vinden! Btw, bovenstaande plaatjes ge-edit, nu ook in full-size te bekijken!!!
|
||||
|
||||
Goed bezig!!! Wordt een vette ride!!!
Beetje doorwerken, zo'n bak moet de weg op!!!!
|
||||
|
||||
Mooi voor je friek, lang verwacht die spegels.. wie zoekt zal vinden
Quote:
Beetje dimmen hé! niet gaan drammen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
En jah cker, Budel was the place to be!! Bij een of ander vaag kereltje lagen een stuk of wat Albert-kapjes, met halsje voor KG oid. Wist het niet geheel zeker of het paste, heb toen ff met Oskar overlegd (optie-dude ten voeten uit) en dat moest passen zei hij! Ter plekke ff gecheckt op een auto met deze spiegels erop en het paste!Awel, thuisgekomen meteen de zooi slopen Inmiddels zitten het glaasje en het plasticje in de 'oude' behuizing, die is van andere (betere?) kwaliteit!! HEt gekochte kapje voelt erg blikkerig terwijl de 'oude' vrij heavy shit zijn. Dan de losse delen maar omzetten! Nu zijn ze beide compleet en kunnen ze op het vehikel Hier nog een voorproefje
|
||||
|
||||
Leuke fotos friek, mooi spul ook
maareeh had je ze niet wat beter kenne poetse? |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij ken ook alleen maar klagen en commentaar leveren hé ?? |
|
||||
|
||||
Ik ben jaloers!! Je hebt het goed voor elkaar Gerk!!
Spiegels zijn echt the bomb! Als je ze OOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIITTTTTTT nog eens weg doet................ Nou hopen dat je er snel de weg mee op kan! Succes en veel plezier met de schittende kever! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doe waar ik goed in ben he! @bien...weet je wat die dingen kosten?.... AARGHHH ineens zijn ze niet mooi meer |
|
||||
|
||||
goeie optie die Swan dingen. wil ik ooit nog op me ovaal zetten. ff sparen en er ff met veel geluk tegen aan lopen. word een leuke kever.
versmalde verlaagde as eronder? rijdend naar Spa. lijkt me leuk. succes
|
||||
|
||||
Wat kosten die Albert Swan mirrors tegenwoordig?
Zijn wel leuk voor op m'n brilkevertje... |