![]() |
|
||||
|
||||
![]() filmpje komt er zo op....:biggrin:
let vooral even op hoe die polo 1.2 12v uitloopt op een 1.8 8v golf 2 :biggrin::biggrin::biggrin: Last edited by kevintdi : 24-04-2005 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() haha vet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pffffffffffffff, yeah whatever ![]()
|
||||
|
||||
![]() had ook ff een filmpje moeten maken hoe een polo 1.4i in zn vier de de mk2 8v gti van azrail in zn 4 eruit trok
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.kevintdi.nl/vetfilmpje.htm en voor de mensen die het niet kunnen zien... pech voor de kabouters :p nee gewoon even quicktime downloaden dan gaat ie wel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wuhahahahhahah wat rijd er hier achter mij dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() en ja hooooor, weer de knippers aan. kevin toch, waar zat je met je hoofd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zat trouwens met mijn gedachten bij linnie denk ik :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OFFTOPIC... haha geen Linnie's ?? lol ![]() ![]() ik was er toch echt wel hoor ![]() hier een zwaaaaaar leipe foto ![]() ![]() ik sta verscholen achter Kevintdi die weer vaag aan het doen was :p Last edited by LinnieTDI : 24-04-2005 at 23:17. |
|
||||
|
||||
![]() dont make me do this
|
||||
|
||||
![]() Op www.mivw.nl staan ook wat pics.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je stond de hele tijd verscholen :p en toch had ik je hehehehehe. zit nu op m'n werk, als ik thuis ben zal ik je leuke foto met je stokje effe posten :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hey mijn boodschappen wagen is ook gespot, vers verlaagd.... :p Was een leuke en hete dag, lekker bruin/rood geworden en nog meer zin gekregen in oostenrijk. Het was een hoop rommel wat er stond maar er stonden ook wel hele mooie wagens tussen!! Weinig bekenden gezien, alleen hajee met aanhang (vergeet hun namen telkens), chrisjuh, bennie, oliver, bugs, en dat was het volgens mij...... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LinnieTDI, Azrail, Baseknot, vwleusen en ikke waren er ook :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Liepen jullie telkens bij bennie dan?? Heb jullie echt niet gezien!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en als je naar de sprint/slalom hebt zitten kijken dan heb je hans en mij ook nog gezien...
|
||||
|
||||
![]() Moet je wel ff zeggen met welke auto anders weet ik het niet, weet niet eens hoe je eruit ziet.... Heb een uurtje naar de sprintjes zitten kijken ongeveer.
|
|
||||
|
||||
![]() paarse golf 1 nu met antraciete porsche c2 velgen..en 1 porsche gt3 carbon stoel.. je weet wel bientje de oettinger..
|
||||
|
||||
![]() Niet gezien....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmmmm..hajee was nogal te spreken over de nieuwe stoel en velgen... die btw heerlijk zit!!! wat een genot.. terugweg richard ff een corrado gepest..[ ff mijn agressie afwerken van mijn velgen verkoop op het corradoforum] en hem een klein pikkie bezorgt..