|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zijn voor de mk4 alleen afneembare haken met wegklapbare contactdozen gemaakt; heb ik onder de Bora
|
|
||||
|
||||
bdw
mooi auto wel zonde om een trekker haak te monteren succes
|
||||
|
||||
Yeah! Ik heb weer lucht
Gisteravond begonnen met de dempers weer in elkaar te zetten en daarna gelijk gemonteerd. De beoogde extra cm's heb ik helaas niet (helemaal) gehaald. Rechts staat netjes nu, maar links blijft ergens op hangen waardoor de auto niet verder zakt. Ook wil ik van de winter eens op zoek gaan naar een set fusee's van een TT/R32. Deze schijnen anders te zijn waardoor het wiel verder omhoog komt en de auto dus lager. Voor nu: tevreden
|
||||
|
||||
Even wat sneeuw van dit topic afblazen. Twee weken geleden de golf weer op de winterwielen gezet. Deze zaten er bij aanschaf al onder, na lang dubben om ze een andere kleur te spuiten toch gekozen om ze lekker zilver te laten.
En in hun natuurlijke omgeving:
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 12-12-2012 at 15:45. |
|
||||
|
||||
Vind het een dikke IV op de zomer wielen. (y)
|
|
||||
|
||||
Thnx!
Helaas is ie sinds gisteravond iets minder netjes... Winterbanden helpen jammer genoeg niet tegen tegenliggers. Iemand vond het nodig in een bocht iets te ver op mijn weghelft te komen... Ook stoppen is dan blijkbaar niet nodig Ik heb gelijk de politie gebeld en aangifte gedaan, nu even afwachten of die persoon zich alsnog meld. Zo niet dan probeer ik via het waarborgfonds de schade vergoed te krijgen. Zo staat ie er nu bij: Vandaag ook nog 2 nieuwe winterbanden kunnen kopen, linksachter zat een flinke bult op de wang door de aanrijding. Zwaar klote dus, nu maar hopen dat ik ergens nog wat geld terug kan krijgen... |
|
||||
|
||||
Godver nelis das niet fraai!! Hopen op een goede vergoeding inderdaad, altijd zuur dergelijke schade
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Wat schofterig dat die door is gereden!
Hoop voor je dat het vergoed gaat worden!
|
|||
|
|||
sjongejonge, je hebt toch een verzekering (of niet??) dat kan natuurlijk ook!
mooi klote kerel, hopen maar dat ze hem pakken!
|
||||
|
||||
Lekker dan
|
|
||||
|
||||
Kut zeg! Ongelukje kan gebeuren, maar dan nog gewoon doorrijden ook..
|
||||
|
||||
Zo, das mooi ruk Niels
Achtervolgen wou ook niet?
|
||||
|
||||
klote....
|
||||
|
||||
das zonde zeg, nog een hele leijke schade ook om te maken
|
||||
|
||||
Hoe is het gegaan met de Golf Niels?
|
|
||||
|
||||
Niks meer aan gedaan, de zin is ff ver te zoeken. Na 3 dagen besloot het spiegelkapje ook een eigen leven te gaan leiden, gelukkig had ik nog eenzwarte liggen dus daar een paar stikkers opgeplakt en gemonteerd. Zelfs niet eens meer gewassen, dus je kunt jezelf wel indenken hoe ie er bij staat. De dader heeft zich niet meer gemeld dus nu proberen via het waarborgfonds iets terug te krijgen... Verder gewoon kilometers maken, dat lukt nog prima!
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 13-01-2013 at 18:28. |
|
|||
|
|||
Zonde van de schade.
Vind de zomerwielen en air er goed onder staan.
|
||||
|
||||
Thnx! Zomerwielen zullen dit jaar er wel weer onder terug komen, niet veel animo voor in de verkoop...
Vieze plaatjes...
|
||||
|
||||
Oeps...
Had vorige weekend de lente in m'n kop, maar ik was blijkbaar toch een weekje te vroeg
|
|||
|
|||
Mooi hoor! Vind de ''basis''-achterlichten ook goed staan!