|
||||
|
||||
Met een goede lakbehandeling roest het niet, bij plamuur zal dat op den duur toch wel een keer komen. Daarnaast mocht je er eens een klein deukje oid in tikken, springen er niet direct schollen plamuur af.
|
|
||||
|
||||
Zier er weer goed uit Branko!
|
|
||||
|
||||
Ik kies gewoon graag voor de moeilijke manier terwijl het makkelijk kan
Deze auto was zo verrot en er is zo veel aan gelast inmiddels al bijna twee van die rolletjes wat op zo'n klein las apparaat gaan Ik wil dus wel dat ik als straks de auto 1 maal klaar is niet na een jaar al weer van alles tegen komen. Dat heb ik nu 1 keer gehad en gebeurt me niet weer. Je smeert eerst de tinpasta op de carrosserie dan verhit je het totdat het op het plaatwerk vloeit. En dan neem je het met een natte doek af. Het plaatwerk is dan vertint en nu kan je met staven tin en de vlam er bij voorzichtig de staaf en het plaatwerk verhitten zodat je het er op smeert. Het probleem is wel dat als je te veel verhit het plaatwerk krom trekt of de tin weg vloeit want het is dan net als water als het te heet is. Heb het wel eens eerder gezegd maar het is absoluut geen klusje wat je zo maar even doet. Ik vind het nog steeds heel moeilijk en nog steeds vervloek ik het wel eens.
|
||||
|
||||
Hoogstwaarschijnlijk ten overvloede, maar gebruik je wel een goed masker Branko?
Tin dampen en stof is niet zo best voor je luchtwegen. Goed ventileren scheelt al de helft. |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed ventileren doe ik wel maar een masker gebruik ik niet Ik heb wel zo'n gasmasker er bij gekocht destijds. Maar het begint toch wel erg irritant te worden. En ja mensen ik weet het het is slecht maar ja waar krijg je tegenwoordig allemaal wel niet ziektes van. Staat wel ergens een filmpje van een man op het internet die ook vertinnen doet. Hij heeft dit zijn hele leven al gedaan zonder masker en is al dik in de zestig. Als ik dik in de zestig word dan ben ik al tevreden Heb al aardig wat jaren verspeeld in mijn jeugd, maar dat is weer een ander verhaal
|
||||
|
||||
Hakkuhhh!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ssssssst
|
||||
|
||||
Quote:
En je rookt niet toch
|
||||
|
||||
Ga ik dat jou een beetje wijsmaken terwijl ik zelf ploegendienst werk en rook.
Maar het is goed bedoelt moet je maar denken |
|
||||
|
||||
Mooie updates in de Gallery Branko ! werd ook tijd ook
|
||||
|
||||
Zo na een lange tijd weer eens een update.
Ben vorige week zaterdag een heel trotse vader geworden van een zoon. Hij luistert (in de toekomst als alles goed gaat ) naar de naam Jip. Hij is gezond en mijn vrouw en ik zijn erg gelukkig. Het ging allemaal niet zo makkelijk als we gehoopt hadden. Maar eindelijk was het een week geleden dan zo ver. De kraamhulp was vandaag voor het laatst, voor mij dus nog even tijd om even lekker in mijn schuur te duiken. Heb vandaag de bodem afgemaakt dit was een klus die in totaal toch zo'n volle week werk was. Eerst nog even een paar foto's van hoe het was: De vormen in het plaatwerk waar de stoelgeleider normaal aan vast zit gelast word ook glad gemaakt. Door de Porsche stoelen ben ik de originele geleiders niet meer nodig. Deze lasnaad is niet meer te zien Hieronder kan je goed zien dat de bovenste lasnaad die de tunnel met de bodem bevestigd is vertint. De onderste is dit nog niet hier kan je de las nog zien. Langzamerhand komt het einde in zicht. En het eindresultaat van de bodem. Dat waren ze ik zal binnenkort wel weer eens iets laten zien.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha Peter jij was de allereerste met het zien van de foto's
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Branko met de kleine
|
||||
|
||||
Ven harte Branko, en fantastisch werk weer! Keep it up! :thumpub:
|
|
|||
|
|||
Branko,
Van harte gefeliciteerd met de kleine!! Project, gaat ook mooi zie ik. Goed bezig!! Gr Ger |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd branko en geniet er maar van dat hele kleine is er zo af. Die van mij word ondertussen al een aardig ondeugend varken. Hahahaha
|
||||
|
||||
Thanx allemaal
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd man, top nieuws! Goed voor Jip en zijn mams zorgen, ennuh.. hoop dat je ook nog tijd vind voor deze resto want ik volg het met veel plezier. Groeten Mario
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de kleine!!
en weer een super nette update op de auto
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Branko!
Hadden ze er met de restauratie van mijn golf 1 ook maar zoveel aandacht aan besteed, nu is ie afgekeurd en ik ben bang dat ik m niet meer kan redden... Anyway, keep up the good work Gr. Cees |