|
||||
|
||||
bedankt! ben er ook echt blij mee
en dat terwijl ik op de vorige pagina nog tegen bobby zij dat het me net niet leek tot ik de eerste foto zag langs komen. niet heeel erg lang daarna ging er al een PM de deur uit.. erg getwijfeld door de onzekerheid van m'n werk maar moest ze hebben en na de deal kreeg ik vrijdag weer terug mijn vaste aanstelling aangeboden en ga morgen weer beginnen dus dat probleem is ook weer de wereld uit, en kunnen weer lekker door met onderdelen sparen etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Dit is een erg mooi zetje voor onder de golf
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk dat zijn goede berichten! En dikke updates!
|
||||
|
||||
hele goede berichten! weer heerlijk terug aan het werk te zijn
wel weer iets minder tijd om te hobbye, maar gelukkig wel nog tijd zat om het ding in mei weer buiten te krijgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Beter geld over aan het eind van de maand, als maand over aan het eind van het geld Gefeliciteerd
|
|
||||
|
||||
mooie en wel heel erg bekende wielen
ben benieuwd of ze onder jou auto net zo dik uitkomen
|
||||
|
||||
Quote:
ben ik ook wel benieuwd naar top dat je weer aan de gang bent john
|
|||
|
|||
oe, oe, oe!
die wielen zijn heerlijk! wordt zo een hele dikke Mk2 John.
|
||||
|
||||
indd beter stukje geld over houden aan het eind van de maand
Quote:
waarschijnlijk zal het achter iets smaller tonen, omdat ik daar eeen iets bredere lijst heb en voorlopig nog even geen spacertje maar even kijken of ik de achterwielkasten nog omgerold krijg voor het seizoen begint daarnaast ben ik bang dat ik iets hoger zal moeten gaan rijden omdat ik anders zowiezo noway de wijk in kom hier maar dat zullen we moeten uitproberen we het gaan zien aanpassingen bij bobby waren heel minimaal dus hoop er toch wel minimaal zo dicht bij in de buurt te komen
|
||||
|
||||
wat heb je kunnen regelen bij JD
|
|
||||
|
||||
voor namelijk even wat info op gedaan nog.
was erg benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat etc, auto gaat daar pas april oid heen.. word gewoon safe gechipt, niet voor de maximale vermogens in iedergeval als het maar goed loopt toeren bereik word wat ruimer en verder geen hele gekke dingen aan de hand van hun ervaring kijken ze wat safe is en dat is voor mij voldoende
|
||||
|
||||
netjes
|
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit
Ga je nou met die wielen blijven rijden ? Ik zou dan weer even opnieuw controleren met uitlijnen aangezien je ze met andere velgen heb uitgelijnd. Gr , Do
|
||||
|
||||
zal vast een verbetering zijn denk ik zo Ruud! moet zeker gebeuren
ga de Azev's eronder hangen ja, maar misschien eerst de midwintermeet nog even onder de variant
|
||||
|
||||
Quote:
huh? noem mij gestoord,maar ik zie niet in wat de montage van een ander wiel voor invloed heeft op de uitlijning?
|
|||
|
|||
Heb je zelf nog nooit met een uitlijn apparaat gewerkt zeker ?
|
||||
|
||||
Alleen verandering van ET heeft invloed op je schuurstraal, maar daar staan er weinig bij stil hier...
Voor de rest; zal weinig maken zolang de rijhoogte en belangrijker, de hoeken van fusee en draagarm niet veranderen.
|
|
|||
|
|||
Klopt maar een andere band kan een andere hoek hebben met band/wegcontact.
Daarom heeft uitlijnen voor het fijne niet veel nut als je daarna andere velgen monteerd. Voorbeeld: men lijnt altijd uit met nieuwe banden en niet met versleten banden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Gaaf hoor John! Motor ziet er gelikt uit zo, ben benieuwd hoe hij rijdt! En die wielen zullen hem zeker staan als ik je voorbeeldfoto zag en zoals ik me die van Abel vroeger herinnerde. Ben ook altijd erg blij geweest met de AZEVs. En lekker laten zitten dt open luchtfilter. Gewoon in de gaten houden, niks aan de hand... Complimenten hoor, puik werk kerel