|
||||
|
||||
ik bedoel ook niet zo omlepelen natuurlijk....
als donor,om de krukas en evt drijfstangen daarvan te gebruiken.dan heb je; a; originele maten b;ben je goedkoper uit dan een as slijpen.
|
||||
|
||||
Thnx voor het aanbod Joost en De Pul! Ik heb op het moment een precies hetzelfde blok op het oog voor weinig geld van iemand die een echte golf 2 liefhebber is.
Hij weet in hoeverre ik mijn golf heb gerestaureerd en zal mij ook zeker geen rommel aan laten schaffen. Ik heb ook zitten denken aan een andere krukas maar dat kost ook weer meer tijd, daarom dacht ik aan een goed zelfde blok zodat ik alles kan overzetten en deze meteen kan monteren. Uiteraard met het oog naar W'see, waar ik dit jaar toch écht met de witte naar toe wil. Krukas polijsten is geen optie, hij is echt flink aangetast en beschadigd..helaas!! Morgen ga ik iedergeval naar dat blok kijken of het iets is en anders horen jullie snel van me, want jullie begrijpen dat er spoed achter zit.. |
|
||||
|
||||
Ja, succes ermee, ik hoop echt dat je het gaat halen, ik gun het je echt. Ik kan helaas niet naar Wörthersee dit jaar. Erg jammer maar goed dan maar volgend jaar.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo weer even een kleine update..
Gister een netjes EZ blok weten te scoren en meteen opgehaald. Zaterdag ga ik ermee beginnen. Schoonmaken en delen overbouwen.. Zondag ga ik hem waarschijnlijk monteren en dan weten we ook meteen hoe hij loopt. Vandaag nog even pakkingen bestellen. Ik hou jullie weer op de hoogte als er nieuwtjes zijn! |
|
||||
|
||||
top, ben benieuwd!!!
|
|
||||
|
||||
Mooi succes ermee.
|
||||
|
||||
Zo dat was even goed en slecht nieuws !
Maar dit gaat vast goed komen robbie. Succes kerel |
|
||||
|
||||
Succes man met de reparatie, is 'even' een tegenslag. Maar moet goed komen, heb jullie vorig jaar gespot in der See, hoop dit jaar op een praatje en kan dan meteen de wagen FF zien.
|
|
||||
|
||||
Afgelopen woensdag druk aan de gang geweest. Heb het blok nog helemaal schoongemaakt, ontvet en het onderblok matzwart gespoten.
Kreeg het niet over mijn hart verdragen om een roestig blok erin te mikken. We hebben alles overgebouwd en uiteindelijk ook meteen erin gehangen. A.s. dinsdagavond wordt alles aangesloten en hopelijk krijgen we hem dan ook meteen lopende. Hier wat foto's! Zijn ouwe hart zo goed als kaal! En zijn nieuwe hart hangt erin!! |
|
||||
|
||||
Godnondetju! Nie meej die smèrigge trui over dè scherm verrekte kut!!1!
Maar goed bezig Robbie .. ik zeg doorstampen, inpakken en naar W'see!
|
||||
|
||||
Helaas, slecht nieuws!
De golf gaat niet naar W'see..blok is vervangen en loopt super. 2 dagen stil gestaan en nu geeft hij weer aan dat hij geen oliedruk heeft op de klok. Hebben gekeken maar lopend komt er aan de zijkant van de kop en boven het oliefilter waar de sensor in zit gewoon olie uit lopen. Lijkt de olie toch gewoon goed rond te gooien. Het was een goed lopend blok, dus heb er niks aan veranderd. Sensor getest maar die werkt ook gewoon goed. Wat kan het probleem zijn?????? Heeft iemand zo'n probleem wel eens gehad? Ik snap er niks meer van! |
|
||||
|
||||
wat voor een olie zit er in? Hoor je ook dat de klepstoters geen olie krijgen (tikken?)? succes in elk geval!
|
|
||||
|
||||
zit het niet in je tellerbak? even een vdo meter ertussen
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 13-05-2011 at 12:36. |
|
||||
|
||||
Even een oliedruk meter erop aansluiten, en kijken wat de daadwerkelijke oliedruk is! Dan weet je veel meer namelijk.
Oliepomp vervangen is zo gedaan. |
|
||||
|
||||
Hee Robbie! Lang geleden jongen..
Het is je dit jaar niet echt gegund, maar ik vertrouw erop dat het allemaal nog goed komt. Even laatste loodjes... En die wegen het zwaartst. Succes!
|
|||
|
|||
Quote:
Betere controle/test is er niet te bedenken Rob! |
|
||||
|
||||
Goed nieuws Eindelijk...!! Mocht wel weer een keer.
Motortje niks aan de hand, sensoren bleken kapot te zijn. Oliedruk is super! Afgelopen zaterdag al druk bezig geweest met de audio en dat werkt ook super. Nog ff een subje scoren. Na W'see gaat deze witte ouwe baas geshowed worden..waarschijnlijk op Charley's Ik hou jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
ik wil picca's zien
top dat ie weer een kloppend hartje heeft
|
||||
|
||||
goede berichten indd, zit het toch niet volledig tegen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gelukkig man.. top voor je.
Gr Ronnie