|
||||
|
||||
Quote:
Dennis aka JettaPL. Gisteren gespot op weg naar Holwert, zilveren Golf 4. Staat hier ook ergens op het forum met Benz velgen. Alleen nu op wintervelgen. Groene Golf 3 Cabrio, zag er ook best netjes uit. Booskijker, 17"? Heldere achterlichten en verlaagt.
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 25-12-2006 at 09:53. |
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat,dat roelof is.die rijd momenteel ook jet,en verlaagd!! lijkt me sterk dat het Dennis is.die slaapt hele dagen |
|
||||
|
||||
Dan moet het idd Roelof zijn, dit was een 2-deurs en de PL-man heeft een 4-deurs.
|
||||
|
||||
vanmorgen bij mij op het werk (mee) gereden met een originele porsche 959
klein stukje zelf, en een groot snel stuk ernaast gezeten, en ja, dat was wel leuk.. |
|
||||
|
||||
26-12 Zweiter in Drachten, 2x! Eerst in de drait en later op de Kaden. Wast gezellig??
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
1e kerstdag op de a15 bij gorinchem: een zwarte MK1 met zwart/wit geblokt dak
gisteren bij biesheuvel een rode rallye met porsche velgen'
|
||||
|
||||
Zojuist gespot, een redelijk knal-groene Golf 1.
Hij reed hier zo rond 1600 met een noodgang door de straat. Je hoorde dat gebak al van ver af aankomen. Was nogal verlaagd, want kon door de ruit net het dak en de c-stijl zien. Benieuwd of het iemand van hier is. Was trouwens in Ophoven, Sittard.
|
||||
|
||||
ja dat kan ik best wel eens geweest zijn denk ik, had nogal haast vandaar dat het zo hard ging
was in sittard bij armand modelauto's geweest dus. en dat geluid wat je al van ver hoorde aankomen was het lucht zuigen van de webers
|
||||
|
||||
30-12 Ruurd (Fire and Ice VR6) in de WOB GTi Edition, 14.00u nabij Kootstertille
|
||||
|
||||
Ik kom elke dag in Haule een mintgroene polo coupe tegen, type 2. Met 14 inch verbreed en plat op zun muil. Staat nagenoeg altijd voor de deur van het huis geparkeerd, 1 keer zien rijden.
|
|
||||
|
||||
Oudejaarsdag:
Antwerpen-West: metallic blauwe Clio V6, mooooiii! en even later op de Expressweg stuk met een M6 zitten sporten, was leuk (voor mij), eigenaar vond het wat minder amusant dat ie zo'n oud Golfje moeilijk kwijt kon rijden...
|
||||
|
||||
Quote:
En dan een stoplichtje overslaan via onze straat he. Geluidje was wel heel lekker. Kom maar vaker door de straat.
|
||||
|
||||
Quote:
woon je soms naast die school daar dan?????? heb ik vroeger nog op school gezeten
|
||||
|
||||
vanmiddag in de zaailand parkeergarage in lwd.. de nieuwe golf v r32 verry nais..
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, paar huizen daar vandaan ja. Niet altijd even prettig. Die school trekt vaak verkeerd volk aan. Verkeerd volk dat slecht is voor mijn auto's. Iets dat slecht is voor mijn auto is slecht voor m'n humeur. Iets dat slecht is voor mijn humeur is slecht voor verkeerd volk. Sluit het cirkeltje zich ook weer. We zijn al vaak genoeg daar geweest. Soms om te klagen, soms om zo'n spiegelschopper van zijn fiets danwel scooter te plukken.
|
||||
|
||||
Vast, moet haast wel dezelfde zijn. Zo veel zijn er hier niet
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je nieuw noemt... ow fuck... Friesland, ken je ook niets aan doen