|
||||
|
||||
tjeeses, helemaal goud dit zeg!
ik vind hem nu al cool.... |
|
||||
|
||||
Echt geweldig, zeker zo met alle andere bolides op de achtergrond!
|
|
||||
|
||||
Het lijkt bijna een 'cartoon', zo onwaarschijnlijk gaaf !!
Afmaken die handel, echt super!
|
||||
|
||||
Wat een vette auto's allemaal! Erg mooi park
En wat is het volgende wat er aan de frido gaat gebeuren? W12 erin?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zit op diverse onderdelen te wachten waaronder en momo stuur quick release rack benzine cel benzine pomp brandstof druk regelaar 2 radiateurs van audi electrice vinnen Ook ben ik nog steeds op zoek naar een vr6 vliegwiel (Orgineel) Voor de recaro stoelen ben ik ook al weer aan het bellen geweest, maar dat vorderd nog niet echt. Zonder stoelen kan ik niet aan de pedalen beginnen, en kan het stuur er ook nog niet in. Voor de KMS computer's ben ik ook al aan het bellen geweest, en dat is geheel rond. Een andere motor zit ook in de planning, maar nu even niet We gaan er hard tegen aan dit jaar, DUS: Ben ik momenteel ook op zoek naar iemand die auto's goed kan strakzetten. en die nog wat wil bij verdienen. Aangezien ik dit altijd zelf doe, wil ik hier de nodige tijd mee kunnen winnen. Natuurlijk uit de omgeving van tilburg. Graag reacties via pm. |
|
||||
|
||||
Super vet Ruud!!!
Het lijkt al aardig op te schieten, maar sijn bedriegt wel eens. Hopelijks heb je snel wat hulp om strak te maken!
|
||||
|
||||
TEEEEERING een gruwelijk dikke ride man.....keep it going.....
grtzz jens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Hij is echt vééél te vet! Postman Pat on steroïds!
Ik zou het ook wel vet vinden als ie een beetje 'rake' komt te staan door voor iets kleinere wielen te plaatsen (2" kleiner ofzo) nu lijkt het een beetje of de voorwielen groter zijn dan de achterwielen omdat ze achter voor zo'n groot deel zijn afgedekt. Was gewoon een gedachte en geen kritiek hoor, ding is zo vet... wordt echt een internationale klassieker binnen de VW-scene. Succes, ga zo door en blijf die foto's posten. Ik word er elke keer weer vrolijk van! |
|
||||
|
||||
alles klopt, ook de velgen.
|
||||
|
||||
Het stuur wat ik besteld had is binnen,
en ondertussen ook de quick release rack De quick release is voor straat gebruik, dus zonder speling en met electra mogelijkheden. Oranje was momenteel erg in zijden ze Het begin is ook gemaakt van de rest van de rolkooi. Deze kooi zal de caroserie veel meer stevigheid gaan geven omdat hij ook in de neus verder gebouwd word. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 13-06-2008 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Blijft super vet dit!
Respect! Wat voorn blok komt er in?
|
||||
|
||||
zo'n stuur hoort er toch niet origineel in!
|
||||
|
||||
Quote:
Even de vorige 36 pagina's ook lezen en je weet wat meer
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik had gelezen een W12. maar ik heb ook gelezen dat er al weer andere plannen zijn. Vandaar mijn vraag.
|
||||
|
||||
Normaal gesproken komt er een w12 in.
Maar je weet maar nooit, wat je zo al tegen komt. gr ruud |
|
||||
|
||||
"normaal gesproken"
Goed bezig Ruud.