|
|||
|
|||
Quote:
Die Derby was ik. En gister kwam ik nog iemand tegen een een groene Golf MK4 bij de stoplichten Veenwouden. Die nog even zwaaide.(Dacht ik tenminste ) |
|
||||
|
||||
Gisteren in Baexem een bruine Jetta 2 op zwart verbreed staal.
Hij/jij zag mij ook want werd nog even naar elkaar gezwaaid. Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
Deze week gespot:
In markvelde goud kleurige vento, richting Hengevelde. In de merelstraat in neede gele golf 1 en in de kwartelstraat in neede golf 3 met vento front? kon het niet goed zien. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat moet E-but geweest zijn!
|
||||
|
||||
Gisteren in Oud Gastel, op de provinciale weg vanaf Kruisland richting snelweg, een donkere belgische Audi (a4 denk ik?) laag en breed. Externe oliekoeler en her en der wat fel gekleurde stickers als ik het allemaal goed zag.
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt er verdacht veel op, zat niet echt op te letten. :p |
|
|||
|
|||
zaterdag bij leusden een kale rally kas net gespoten in een donker groene metalic kleur nadien door me maat gespot dicht bij me huis oldebroek,op een kar met een grijze t5 dr voor ,,en bij amersfoort een witte 5 drs golf 1 met ook witte wielen,,,,,,
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat was ik inderdaad
|
||||
|
||||
Deze week gespot:
Blauwe Golf Rallye (SJ-35-SG). Op de Tegelseweg in Venlo, richting Station. Groene Passat 3B(G?), laag met witte velgen. Op de Bosserhofweg in Venlo. Cyaan-achtige (lichtgroen) Golf 2, BBS RS/RM, SML's en mooi laag. Bij de bushalte van het VieCurie ziekenhuis in Venlo.
VWClubParkstad Last edited by Chriskee. : 09-09-2011 at 18:44. |
|
||||
|
||||
een rallye met 87er kenteken?joehoe,speaking of zuivere koffie!
|
||||
|
||||
Ik was het me net ook even aan het nazoeken, klopt inderdaad niet veel van.. Staat verder ook niks bij van info..
|
|||
|
|||
alles wordt gespot daar in groningen drente overijsel friesland enz enz wanneer komen die zuid hollanders nou eens?
er rijd hier genoeg kom op jongens SPOTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
de goof trouwens ook weer gespot met de caddy1...ziet er superdik uit zo op breed staal!
|
|||
|
|||
hippie golf vandaag gespot in veendam.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor het compliment * Gaat zich afvragen waar dit geweest kan zijn* Last edited by de goof : 10-09-2011 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Vrachtwagen (leeg) combinatie voor auto transport van Koopmans van de week in enschede.
sticker veenwald achterop.
|
||||
|
||||
Yellowbug rond half 12 in Heel. In de Golf 1 cabrio.
Zat zelf in de lesauto voor het aanhangerrijbewijs. |
|
||||
|
||||
Quote:
je stond op het parkeerterreintje achter de bakker,in het urkerhard. ben je ook al een paar keer tegengekomen op de urkerweg en espelerlaan.[je moet wat meer om je heen kijken haha]
|
||||
|
||||
Ah ja kan kloppen werk bij de bakker dus staat vaak op één van de 1e 4 parkeerplekken op de achterste rij haha zal idd wat vaker om me heen moeten kijken ja
|