![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer heel wat gedaan, de onderkant van de auto is zo goed als klaar.
De tank hangt er onder en diverse .jes op de i gezet. Veel tijd verklooid met de handremkabels ![]() Wie kan me duidelijkheid geven?!? Ik heb het oude type handrem: ![]() En de 38 remklauwen: ![]() ![]() Welke kabels moet ik hier nu bij hebben? Die van een 16v KR uit 86?? Last edited by Dokter D : 28-02-2014 at 19:24. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb gewoon 16v kabels gebruikt bij die van yorick
oudtype ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Ok Gooi, ga ik die bestellen
|
|
|||
|
|||
![]() Moet passen douwe als ze dan nog aan korte kant zijn buisjes iets inkorten onder de auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist dit heb ik ook gedaan bij mij waren de 16V kabels ook net 10mm te kort ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tip!
Heb net de laatste onderdelen besteld. Komende woensdag weer een dag vrij dus kan er weer geklust worden! Gisteren het spruitstuk weer gemonteerd met de heatwrap, wat een hel was dat zeg! Door de wrap kon ik nergens meer bij met een ratel en knie-stuk ![]() Na een uurtje of 3 en de handen vol schrammen en sneeën zaten eindelijk de onderste moertjes vast... Verder nog de kat uit elkaar geslepen zodat ik de flens en lambdasonde weer kan gebruiken. Ook de strip die de accu op z'n plek houdt heb ik weer in de auto gelast. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de kabelboom in de auto in orde gemaakt en de voeding voor de pomp in de tank klaargemaakt. Tevens de bedrading voor de toerenteller in orde gemaakt. Verder onder de kap nog veel kleine dingen in orde gemaakt.
Vandaag is de nieuwe radiateur binnen gekomen. Hopelijk komen morgen de rest van de onderdelen binnen en dan kan ik zaterdag het front weer monteren. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() moet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind t al een hele klus om zonder die wrap zon spruitstuk te monteren ![]() Maar je bent goed bezig Douwe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk een weekje later... Hangt er ook een beetje vanaf of de dealer morgen de laatste onderdelen binnen heeft, daar zit de pakking voor de gasklep bij, had de verkeerde besteld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
G60 fusee's met VR6 naven d dan 100 mm aandrijfassen pakken met VR6 homokineten als je abs hebt moet je ook effetjes je abs ring aanpassen en remschijven moet je kijke voor eerste passat model die heeft geen plus onderstel of G60 schijven omboren naar 5x100 ( zo heb ik het gedaan ) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
8 dagen later waar blijft het filmpje Douwe ![]()
|
||||
|
||||
![]() De laatste delen komen morgen pas binnen Peter...
Vorige week zo goed als niets kunnen doen, heb m'n pa geholpen alle bomen in de tuin om te zagen. Morgen weer volop bezig! Zondag is mijn zoon jarig dus wordt het ook weer niets... |
|
||||
|
||||
![]() Met die modern lines word t wel dik hoor !
|
||||
|
||||
![]() Dat hoop ik wel Wytze!
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen eerst de beugel van het electronisch gaspedaal verwijderd, deze zat precies in de weg van de gaskabel
![]() Toen naar de sloop om een passend gaspedaal, die van de golf 3 vr6 paste natuurlijk weer niet. Op de sloop bleek helaas niet een juist pedaal te vinden... Toen maar besloten op het VR6 pedaal aan te passen, een beetje zagen en plastic lassen en het past perfect! ![]() Verder vandaag de gasklep en de multiriem gemonteerd, voeding voor de pomp gelegd en nog enkele stekkers omgesoldeerd. |
|
||||
|
||||
![]() gaat weer mooi hier
|
|
||||
|
||||
![]() Nee Evert, gaat veel te langzaam allemaal.
Drachten wordt wel heel gevaarlijk ben ik bang... |
|
||||
|
||||
![]() nou en, geen stress met de hobby rustig blijven maat
|