|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat is zeer persoonlijk dan, een auto (of huis) niet verkopen is voor de meeste mensen geen optie, je blijft met de vaste lasten zitten.
Met onderdelen is dat vaak wel anders, die "kosten geen brood" |
|
||||
|
||||
preciess.. misschien dat Misha dat nog leert als die zijn huis wil verkopen voor dat X bedrag maar er dan achter komt hmm is toch iets te hoog om kwijt te raken...
een autohandelaar die zo redeneerd als Misha is snel failiet.... |
|
||||
|
||||
Als een autohandelaar alle autos die die inkoopt onder de inkoopsprijs moet verkopen omdat ie anders niks verkocht krijgt, raakt ie net zo snel falliet.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar voor een handelaar kost een auto die stilstaat / niet verkocht wordt ook geld....
|
||||
|
||||
Een huis is wat anders als een golfje 2 wat je verkoopt.. veel meer dan een paar knaken in de maand aan vaste lasten is het niet wat er hier doorgaans te koop wordt aangeboden. Daarnaast zal het zo spannend niet zijn als die mensen hun prijs aanhouden.. als ze écht bijna koppie onder gaan dan verlagen ze de prijs heus wel. Overigens speelt de vraagprijs ook mee, als je bij voorbaat al een (te) hoge vraagprijs hebt zul je in deze tijden zoieso niks verkopen..
Wat die handelaren betreft heeft dat dus met je marge te maken die op een auto zit.. niet van die bakken inkopen waar je net wel/net niet een paar centen op kunt verdienen (bv. aparte/dure auto's voor een selecte doelgroep). Als je ze voor meer inkoopt dan verkoopt ga je zoieso failliet, dat snapt iedereen lijkt me.
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 17-02-2012 at 12:26. |
|
||||
|
||||
Ik erger me eraan dat als ik een foto via imageshack heb upgeload, dat na enkele dagen de foto niet meer zichtbaar is maar
de tekst "403 FORBIDDEN" verschijnt Iemand een idee wat er mis gaat ? (of ik fout doe ? ) Overigens iets wat ik voorheen nooit eerder heb gehad maar de laatste tijd wel regelmatig
|
||||
|
||||
Quote:
betwijfel ik, gemiddeld maar 4 tot 6 wat ik per keer upload.
|
||||
|
||||
Spreek je af om van velgen te ruilen, weliswaar op facebook en dan toch afzegge :/ tis toch geen marktplaats!
|
|
||||
|
||||
van ruilen komt ...
|
|
||||
|
||||
vannacht mijn auto proberen te stelen en ik dus vanavond op de bank slaap om te voorkomen dat ze auto alsnog meenemen.
nog even en ik zet er de hele nacht een 500watt bouwlamp op. dus mijn ergernis is dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.
|
||||
|
||||
Quote:
En sommigen links en rechts tegelijk, maar daar kunnen ze niets aan doen...
|
||||
|
||||
Quote:
of ik nou op de bank slaap of in bed,als ik slaap zou het iemand nog kunnen lukken om m'n huis te stelen.moet ie niet te lomp doen natuurlijk maar ik snap de ergernis. waar ik me aan erger,mensen die op mijn auto gaan zitten/ertegenaan hangen.ik vraag daar niet om,en al had ie me ook maar een knaak gekost dan nog doe je dat toch niet?ik geef toe,hij is niet superknap,ik ga er niet voorzichtig mee om en ben er ook echt niet zuinig op,maar ik vind het gewoon zwaar asociaal als onbekenden wel even zullen beslissen hoe ze met jouw spullen om zullen gaan.
|
||||
|
||||
Onder je ruitenwisser een kaartje van een bedrijf vinden die graag je oude golfje willen kopen, danwel met of zonder apk... Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 02-03-2012 at 01:03. |
|
|||
|
|||
Quote:
die had ik laast ook onder de wisser van de passat in africa willen ze ook airco |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, afkappen die klauwen |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar werkt dat niet zo. Mijn Golf zit nog onder de pekel van deze, en vorige winter, en ik krijg nooit zo'n kaartje onder de wisser, terwijl hij er toch uitziet alsof ik er vanaf wil
|
|||
|
|||
Dat er nog lui zijn die in sprookjes geloven
|
|
||||
|
||||
"fotograven" die niet op een normale manier kunnen vragen om een stapje opzij te doen....
|
||||
|
||||
Er achter komen dat je een ander onderdeel op de post hebt gedaan dan dat je eigenlijk dacht. En nu dus met de onnodige kosten zit
Achja... eigen schuld dikke bult