|
|||
|
|||
Really nice
|
|||
|
|||
erg netje blijft mooi spul die 16vg60.
|
||||
|
||||
netjes hoor! complimenten
|
||||
|
||||
Super dik front + motorruim!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle positieve commentaren
Altijd leuk om te horen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Super netjes John! Blokje zou mij ook nog wel bevallen in mijn Syncro...
Enige puntje van kritiek... Dat open luchtfilter. Mij zou een originele box beter bevallen. Vooral qua looks, maar ook voor het behoud van de lader naar het schijnt.
|
||||
|
||||
thnx man!
vind zelf juist de looks, en ook het geluid heerlijk aan een open filter zorg gewoon dat het filter goed schoon en geolied blijft dan zal het allemaal vast wel mee vallen met de lader, zoveel rij ik er toch niet mee
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
iedereen een goed uit einde en alvast een gelukkig nieuwjaar
dat we 2013 mogen beginnen met een hoop 16vG60 plezier nog een laatste foto om het jaar af te sluiten alle interieur spullen zijn opgezocht, afspraak voor het uitlijnen is gemaakt over een aantal weken weer is een update met ik hoop een paar nette foto's met een complete auto na de APK en het chippen bij JD, ga ik binnenkort is langs voor afspraak etc kan de zoektocht voor een leuke set velgen gaan beginnen! hopen op een nieuwe baan zodat we het budget wat kunnen verruimen
|
||||
|
||||
weer wat kleine dingen gebeurd
auto is uitgelijnd, was best even een klusje maar zit allemaal weer super heb de tellerunits uit elkaar gehad om wat delen uit te wisselen hij werkte niet helemaal naar behoren meer en wilde toch de 260kmh aanhouden aankomende weekjes de hele auto weer in elkaar zetten en nog een laatste bestelling doen bij de dealer voorlopig ben heel erg aan het denken wat ik er voor wielen onder wil hebben erg lastig nog had steeds heel erg het idee van corvette's maar wil eigenlijk van adapters af toen een hele periode aan borbet A gedacht maar heb toch het idee van 17'' of misschien iets meerdelig geen idee.. moeilijk moeilijk
|
||||
|
||||
Compomotive TH !!
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal strak uit
|
|
|||
|
|||
17" AZEV A... en wat toevallig dat ik nog een gloednieuwe set heb liggen
|
||||
|
||||
Tjaa het is echt lastig!
Th mono heb ik aan gedacht ook maar vind ik niet in mijn budget nog wel heel dik Azev A wel nice! maar het blijft toch lastig agja eerst maar is alles afbouwen en een afspraak bij JD maken het voorjaar en hopen dat ik snel weer aan de slag kan met een nieuwe job ergens zodat een iets duurder setje velgen wel tot de mogelijkheid behoord
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:43. |
|
||||
|
||||
weer is een update vanaf deze kant!
Afgelopen weekend in de achterhoek door gebracht langs JD Engineering geweest voor wat informatie wat betreft chippen op maat etc en voor een nieuw setje velgen afgereden misschien wel al bekend in middels via het sociale netwerk Azev A 7,5x17''
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:43. |
|
||||
|
||||
Dikke update's John
Azev's zijn een hele goede keuze!
|
|||
|
|||
Zal de auto zeker goed doen, super wagen!
|
|
|||
|
|||
De dikkeMK2trendingtopicwielen top man!!
|
|
||||
|
||||
Heerlijke wielen !!!!!!!
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|