|
||||
|
||||
W'see gaat hem dit jaar zeker weten worden, want het probleem is opgelost mensen!
Heb er gister een kwartiertje heerlijk mee rondgereden! Nu ga ik snel over naar de laatste dingen. Plannen aankomende weken: - Holle ruimtes nog een keer waxen - Auto wassen - Audio inbouwen - Hoedeplank steunen aanpassen en bekleden - Happich ramen monteren - Rechter dorpel opnieuw spuiten, is een puntje lak af - Auto polijsten en waxen, lekker laten shinen! - Schmidt's eronder (maar daar wacht ik nog ff mee) Genoeg te doen dus! Tussendoor komt er misschien nog wel een fotoshootje |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Tjonge Tjonge, geen updates hier van de eerste rit veilig na huis....?
Heb ik voor niis mijn eigenlijk auto viesgemaakt in de klote sneeuw... Morgen weer aan de gang ermee, dan zulle we dit vieze varkentje eens (goed) wassen!! |
|
||||
|
||||
Jeej.. tot morgen
|
||||
|
||||
Hoelaat??ben rond 12 wel klaar met werken....
|
|
||||
|
||||
Super vet robbie!
Wat was nu het mankement? Onsteking?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Bandjes om de nieuwe wielen?gaan die mee na ud?paar fotos maken kan altijd, kunne anders ook wel kijken of er nog wat aan je auto moet gebeuren kwa detailen.... Ik laat wel weten hoelaat ik klaar Ben, dan kijke we wel! |
|
||||
|
||||
Quote:
BTW, banden om de nieuwe ja
|
||||
|
||||
Hopsa
|
||||
|
||||
Nice!!
|
|||
|
|||
echt een schitterende 2 geworden zo!
Echt een toppertje!
|
||||
|
||||
Mooi robbie! Precies wat je wilde...
|
||||
|
||||
Super vet Robbie!
|
|
||||
|
||||
Tijd voor een update, want dat is weer even een poosje geleden!
Helaas heb ik geen toffe update.. Afgelopen weken met wat details bezig geweest. Vorige week zaterdag was het een mooi middag dus ik ben enthousiast gaan toeren want er moeten nou eenmaal kilometers gemaakt worden voordat ik naar W'see ga. Hij liep super en had ruim zo'n 100 km lekker getoerd.. Ik vond wel dat hij steeds rouwer begon te klinken en besloot hem weer terug naar de stalling te brengen. Onderweg naar de stalling verloor ik vermogen op de snelweg en toen ik van de snelweg afreed en de koppeling intrapte sloeg hij af. Godver..zal vast wel weer die ontsteking zijn dacht ik. Ik kreeg hem weer aan de praat en tot 3x toe sloeg hij af, waarna ik hem helemaal niet meer aan de praat kreeg. Niet ver van goede kennissen van me, besloten om hem daar naartoe te duwen. Volgende dag oliedruk gemeten en ik bleek stationair helemaal geen druk te hebben Gloednieuwe originele oliepomp bleek helemaal niet te werken!?!?! Besloten om de carterpan eronderuit de schroeven met het volgende resultaat.. Resultaat.. Krukas en lagerschalen helemaal naar de godverdomme.. Blok is dus einde oefening.. dinsdag meteen aan de slag gegaan! Nu zijn de plannen om morgen waarschijnlijk een precies hetzelfde blok op te halen met dezelfde motorcode. Alles over te bouwen en dan de motor in te bouwen. Kijken hoe dat blok loopt en met genoeg vertrouwen naar W'see rijden. Anders blijft deze witte VW thuis.. Maar daar gaan we nog niet van uit met nog 6 weken te gaan!!! Ik hou jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
ai dat is klote. maar als het echt door die pomp komt, zit daar dan geen garantie aan ofzo?
ik heb trouwens nog wel een EZ voor je liggen hier. Zit alleen nog een automaatbak tegenaan.
|
||||
|
||||
Vet pauper Robbie.. ik hoop dat het lukt voor W'see
|
||||
|
||||
Dat is heel erg zuur
Ik hoop dat ik deze toch tegen ga komen in Oostenrijk. Succes !
|
||||
|
||||
ik heb nog zo'n blok liggen voor de oudiijzerbak,heeft tot de laatste minuut goed gelopen,kom maar halen als je belang hebt.vet kloten dit.....al kunnen zien wat de oorzaak is?
|
||||
|
||||
Dat is klote, maar is die krukas dan echt zo ingesleten, anders laat je hem opnieuw opslijpen, overmaatse krukas en axiaal lagers er in nieuwe goeie oliepomp een paar nieuwe keeringen en pakkingen, dat moet sneller gaan en goeie koper zijn dan een ander blok. Waarvan je niet weet hoe die in elkaar zit.
Gr Ronnie