|
||||
|
||||
Gisteravond Burgum-centrum Bolfvariant in de Bora en vanmiddag bij van den Brug Drachten voklswien in de groene 8v GTi
|
||||
|
||||
Vorige week zondag, half 2, arnoad in de passat station, kwam van de Wâldwei bij nijega...
|
||||
|
||||
Quote:
Kijkt eens een pagina zuruck.
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk eens aan dat ishem echt een superwagen maar is hij van jouw of zit dit person hier ook? |
|
||||
|
||||
Vandaag, zaterdag, in Zwolle bij de rotonde voor het station. Een grijze caddy 3 met veel spaaks velgen en heel erg laag! Raampjes getint. Zag er heel goed uit!
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=vwleusden]Vandaag bij PAH Leusden:
Donkerbruine kever, voorzien van vele roesplekken en gaten en witte teksten erop gekalkt. [QUOTE] dat is een collega van me, die volgt daar een service-adviseurs traject
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Den Helder, stond de oude Jetta GT van Benji!!
Heb er nog wat foto's van geschoten. Liep er per stom toeval langs, was er ivm familieuitje. |
|
||||
|
||||
Vannacht rond half 1 op de A12 Utrecht -> Den Haag; witte Ponton, verlaagd en (ik denk) met centerlines. Leuk ding!
|
||||
|
||||
Quote:
Dan was Maarten dus Fotooooo's!
|
||||
|
||||
Zonet, Zweiter of vriendin in de Manhattan. Was donker, dus zag het wat laat.
|
||||
|
||||
Deze keer Zweiter én vriendin in de golf de polo is aan de parkeerplaats gekluisterd...
|
||||
|
||||
Ja, mooi kloten niet! Meteen de standaard klinken erop!
|
||||
|
||||
uurtje geleden op afslag hoogvliet gadering, een witte golf 1 met kleine achterlichten en blauwe platen compleet origineel. iemand van hier???
|
||||
|
||||
Daarnet bij zwembad de Octopus in Leusden, een blauw witte T1 camper bus, EZ-86-68
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag op de ringweg van Groningen (west meen ik). Een zilverkleurige Golf4 met 18"? zwarte velgen en verder cleane achterklep en bumper. Lekker laag en rustige rijstijl.
Vandaag op school weer wat gespot: Witte scirocco2 (ook wit interieur) scala uitvoering en een blauwe 6n met winterwieltjes verlaagd en raceland tuinstoelen. Last edited by MrMiljon : 21-12-2006 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Gister in Leeuwarden een A8 W12!! Wat een mooi apparaat zeg, en dat geluid....
|
||||
|
||||
Vamiddag in scherpenzeel: twee tonen corrado, rood onder en zwart boven en een oranje T2A met de tekst Prins erop.
|
||||
|
||||
Wie reed hier zonet voor mijn huis langs? Een verlaagde donkerblauwe Jetta II en blijkbaar kende je mij want je toeterde.
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 24-12-2006 at 16:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is die Corrado niet die van Bambi? En zojuist gespot: een goud-bruine Golf 1 met kleine achterlichten. Kenteken was 78-??-25, blauwe platen. Er zat een Playmobiel badge achterop, en achter ontbrak de bumper.