|
||||
|
||||
Zoals ik laatst al zei, blijf het zonde vinden Nigel!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
erg zonde idd mja zolang die bij een goedbaasje komt, bij een volgende auto zal het ook vast weer goed gaan komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
En de bbs-en mee verkocht of?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat zeker goed komen !!!! Mark heeft hem inmiddels in een verwarmde geisoleerde garage gestald !!! Verder zal de auto gekoesterd worden op dezelfde manier (dan niet beter) als Nigel dat heeft gedaan. Heb Marcus BBS ervan overtuigd, geloof ik, dat de LM's eronder moeten blijven.
|
||||
|
||||
Ja wagen is compleet weg gegaan. Jammer want verdorie die BBSen zijn echt mooi.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn met de wagen meeverkocht..
|
|||
|
|||
die was ook snel weg...
wat ga je nu rijden Nigel?
|
||||
|
||||
Maar waarom verkopen?? Ding koste nu toch ook niks.
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de in zeer nette staat verkerende Mk3 gti van R.C. G60 opgehaald, dit zal mijn nieuwe daily worden
@Erik: de gti is nog een stuk goedkoper in gebruik dan de vr6, bovendien heb ik iemand heel blij kunnen maken met de vr6 want hij stond eigenlijk niet te koop
|
|||
|
|||
Heeeeeey Nigel,
Vond super zo vandaag,ik wens je onwijs veel plezier met de golf..Deed me wel wat om hem de straat uit zien te rijden .Heb er 1,5 jaar onwijs veel plezier aan gehad.Maar me leed is ook wat weer verzacht,tis de corrado van mark niet helaas geworden,maar heb een passat weer gekocht...op de terug van mark even aangereden bij een garage bij me in de buurt en pats boem,ik was verkocht..onwijs strakke en mooie passat..moet ineens verliefd zijn op een auto en dat was bij die...ben echt blij dat ik zo snel al wat weer heb gevonden...Mag nu een paar dagen in de 5 Turbo van me Maat rijden,omdat de passat pas woensdag afgeleverd wordt.... Heeft je pa nog een een porsche gekocht op de terugweg ???? MVG René Last edited by R.C.G60 : 16-10-2010 at 15:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de foto's gezien Nigel die je ouders van Mark hebben genomen voor vertrek ??? Heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien Tevens mooi dat je weer een nette auto terug hebt inmiddels !!! @Rene: Mooie strakke Passat !!
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ook wel heel benieuwd na die foto's van Mark en de Uber dikke Vr6 Corrie Hij was er heel blij mee,hij had hem al mooi lekker warm gestald..hij heeft echt een super mooie corrado in handen... Bedankt voor het compliment over de passat,heb hem nog niet eens maar ben er nu al erg wijs mee ,ik kan me weer lekker uitleven met het poetsen dagelijks ,tis echt een uniek strak exemplaar.. |
|
||||
|
||||
Ben je weer in het land dan??
Weet nog leuke velgen die wel cool onder die Golf 3 zouden staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Nigel, Je hebt weer een mooie vervanger gevonden zie ik. Heb je er wat meer info over? Ik heb nog wel een heel mooi set velgen die er perfect onder zouden staan. Speedlines kunnen worden ingeruild btw Gr. Marco |
|
||||
|
||||
wel een leuke golf nigel,zal evengoed nog wel het nodige aan gaan gebeuren....
|
|||
|
|||
goed bezig Nigel, ben benieuwd wat je hiervan gaat maken!
|
||||
|
||||
Hij is echt heel mooi, en echt heel strak nog, paar kleine veranderingen en dat ding is klaar!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Hey René, Mooie passat die je hebt gekocht Wat ligt er voor een motor in? De golf heeft super gelopen, ben er heel erg blij mee. Theo Jansen hebben we trouwens niet meer kunnen vinden
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties.
@erik: ik ben gister teruggekomen in NL, wat ik met de wielen ga doen ben ik nog niet echt over uit. @marco: Het is een 94-er gti-edition met 199xxx op de klok. Hij is altijd super onderhouden geweest maar dat zie je er ook direct aan af
|
|||
|
|||
Heeeey Nigel
Theo Jansen niet gevonden,dat meen je...het was zooooooooooo dichtbij hahahhaa..nouja,miscchien maar beter ook,man man dan waren jij en je pa verkocht..en dan waren jullie niet met de mercedes en de golf thuis gekomen maar ook nog met een auto met het uber embleem hahhahaha... Super dat de golf goed bevalt,..de passat is niks snels of wat dan ook...is een 1.8 20V..125 pk,maar echt in een super super nette staat..Heb weer een poets auto gevonden waar ik me weer wekelijks op kan storten MVG René |