|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf Bob zo'n set RSen in originele staat
|
|||
|
|||
Ik ben er ook érg blij mee...
Dit kon ik gewoon niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik was al heel lang op zoek naar een set 301's en had Ruud (VW Shop) ook gevraagd zijn ogen open te houden en die belde in eens op dat hij een soort vergelijkbare set op e-bay had gevonden dus heeft hij de koop voor me geregeld, omdat ik geen e-bay heb. En heb ik de wielen 44 km. van mijn huis af opgehaald in Duitsland Wielen zijn net zoals 301's ook 7,5J en ET33, alleen hebben deze een vlakker hart aan de achterkant, maar een bredere buitenrand dus achteraf nog mooier dan een set 301's Deze hebben een 1J buitenrand...
|
||||
|
||||
Zal wel fijn poetsen zijn op deze manier
|
||||
|
||||
is ook wel te zien jah bij de dop en tussen de boutjes en het spuit/coat werk vind ik ook niet echt strak
|
|
|||
|
|||
waarom steekt er uit boutje uit en zit niet vast ??
|
|
||||
|
||||
Zo te zien net opgemaakt, ontbreken ook banden.
|
|
|||
|
|||
Gister de BBS RM velgjes van Rico_90 onder mijn polo g40 gepropt.
reacties????!!!! [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
Rotiform'd Mini cooper s r53 Last edited by rickyg : 23-03-2010 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Super dik!
|
||||
|
||||
Quote:
VETTE SHIT |
|
|||
|
|||
mooie wielen maar te breed aan de voorkant!
|
||||
|
||||
niemand leuke foto's van bbs rx'en
rs'jes zijn er al genoeg gepasseerd |
|
||||
|
||||
Gaaf hoor, die doppen zo.
Gelijk ook minder kans dat zo'n mafkees ze op een meeting d'r af komt schroeven.
|
||||
|
||||
RS GT 006 |
|
||||
|
||||
Quote:
poetsen (en zelfs wassen) is inderdaad niet fijn.. als je uitschiet liggen je vingers open. ik ben me velgen nu aan het polijsten, omdat ze de winter in de schuur niet hebben overleefd, das helemaal een ramp. ik heb de boutjes nu zo'n 2 jaar, maar ze waren na 1 zomertje al helemaal verroest, aangezien ze gewoon van staal zijn heb ze nu weer helemaal opgeknapt en zijn ze weer netjes, is al de 2de keer dat ik alle bouten en moeren heb vervangen dus laat ze er nog maar even in.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
wow!!! nice!!