|
||||
|
||||
die laatste is erg mooi......
|
||||
|
||||
Wordt een mk2 ook als 'dik' beschouwd wanneer de lak niet helemaal op en top is? Dus wel laag, mooie wielen, niet standaard?
|
||||
|
||||
Quote:
wat mij betreft wel, foto?
|
||||
|
||||
Mooi, ja recente foto heb ik nog niet, maar dan zet ik de mijne hier ook neer als die af is.
|
||||
|
||||
Als jij hem dik vind moet je hem hier gewoon tussen zetten
|
||||
|
||||
@ Wouter
Zolang je hem zelf dik vind mag je gerust posten.
|
|||
|
|||
Quote:
+1 |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze is idd niet verkeerd |
|
|||
|
|||
[IMG]C:\Users\davy\Pictures\MIVW 2012[/IMG]
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat ehhhh gaat niet werken natuurlijk. Je kan niet iets wat op je eigen computer staat hier gewoon tussen tags zetten en dan hopen dat het internet het maar van je computer af leest.
Je zal eerst even je foto/foto's moeten uploaden op een website en van daaruit een link pakken en die hier neer plakken in je post. Je gaat dus naar www.photobucket.com, dan maak je daar een chill profiel aan (ideaal voor als je meerdere foto's wil uploaden en op het internet iets van een projectpagina aan wil maken) en dan upload je hetgene wat je graag wil laten zien en als je dan met je muis over de miniatuurfoto gaat komt er een lijstje met een 4tal regels onder de foto tevoorschijn. De onderste is de link die je met je linker muisknop aan moet klikken en dan is hij automatisch gekopiert, die plak je dan hier in je reactie die je wil plaatsen om de foto per direct zichtbaar te maken voor anderen. Ik hoop dat deze uitleg duidelijk genoeg was . |
|
|||
|
|||
Quote:
Doe ik maar lukt ni ppfff sorry ze |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat gaat er niet goed dan? Last edited by Rick : 09-10-2012 at 18:55. |
|
||||
|
||||
Google eens op "foto plaatsen op een forum"
Je krijgt dan veel filmpjes met uitleg, bijvoorbeeld: http://m.youtube.com/#/watch?v=wjxQ...xQTdV6Hk0&gl=NL |
|
|||
|
|||
[/IMG] |
|
||||
|
||||
Gelukt
|
||||
|
||||
Mooi ding!
|
|||
|
|||
En het wachten meer dan waard
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hihihi... hier nog een paar [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
Quote:
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |