|
||||
|
||||
Was leuk uitje
Jammer voor kachelradiator van douwe ..
|
||||
|
||||
Mooi evert! legaal knallen
|
|
||||
|
||||
idd, en bedankt heren
vanavond even paar kinderziektes de deur uit gewerkt koppeling koppelde niet helemaal vrij , dus heb ik de pen in de bak iets verlengt en de cilinders nog eens goed ondlucht met als gevolg dat de koppeling nu mooi op een kwart op pakt. de keurmeester kwam nog met een punt voor de apk dat de linker aandrijfashoes wat zweete dus daar ook direct maar een niet stalen knelband omheen tot zover dik tevreden met deze swap en laat de zomer nu maar beginnen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Super voor elkaar mannen!
Hoe verloopt zo'n keuring eigenlijk en waar kijken ze nou specifiek naar? Ik hoop ergens in de verre toekomst ook nog eens in Heerenveen terecht te komen voor een omkeuring van een 1.9 tdi naar 'maar' een 1.8 20v turbo... Zie niet zitten dat dat dit jaar nog gaat worden maar zou graag eens willen weten waar ze nou zo ongeveer naar kijken en wat hun aandachtspunten zijn.
|
||||
|
||||
Stekt niets voor.
Ze bekijken t blok, herkomst van blok, kijken of alles netjes is ingebouwd, weegbrug, soms CO meting, dan wordt alles in hun systeem ingevoerd en klaar. Zo ging t ongeveer in Evert en mijn geval. |
|
|||
|
|||
Dat begreep ik vanmorgen ook al van Gooi.
Nou rap zien dat il mn machine ook zover krijg en ff heen kan te keuren...
|
||||
|
||||
twee keer koffie en je staat weer buiten
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
weer een tijdje stil geweest hier ........puur door het genieten van een heerlijk VR geluid
toch weer wat nieuws ...... van Paulus een orgi. VR klok gekregen die ik nog een beetje ga aanpassen en er is nog een R32 demper onderweg die er onder komt. Met klep om het VR geluid een extra demensie te geven nog wel even kijken hoe we deze gaan schakelen maar dat komt vast goed |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Evert
|
|||
|
|||
Mooi evert
Mooi dat de teller goed terrecht is gekomen pik
|
||||
|
||||
Zag je volgens mij woensdagmiddag door Zwaagwesteinde rijden met de caddy .
|
||||
|
||||
Quote:
Zou heel goed kunnen ik woon niet zo ver uit de buurt |
|
||||
|
||||
gister de klok ligt aangepast, van witte naar oldschool oranje naalden
En de flex in de tdi demper , en begin gemaakt met de R32 knalpot deze hangt nu in de achterste rubbers en dinsdag weer verder met de aansluiting naar het bestaande gedeelte Foto's houden jullie te goed ( of maatje D moet ze hier er even bij knallen ) |
|
||||
|
||||
Natuurlijk wil D dat ff doen.
Last edited by Dokter D : 05-04-2015 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Had ik ook kunnen doen
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik Peter. De volgende ronde is voor jou |
|
||||
|
||||
Zo dan demper hangt eronder , net mijn eerste proefrit gehad
eerste start valt op dat ie rustiger start dan anders , ook is tijdens het rijden is de hele uitlaatlijn stiller , de italiaanse uitlaat voor (spagetti ) hoor je nu ook minder wat best wel prettig is tijdens het cruisen trek ik em vol open dat komt het geluid uit luchtfilter sterk naar voren , en met schuifraampie open hoor je toch enigzins een r32 geluid van achter komen nu kijken hoe we de klep in de uitlaat werkend krijgen , ben net al even te shoppen geweest om wat vacuumslang en heb nog een N75 klep liggen van een tdi dus vanmiddag maar even proberen of dat wil werken |
|
||||
|
||||
Gespot bij Bombi Dokkum laatst.. Klinkt leuk de VR6!
|