![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Congrats robbie!
Is het probleem met de ontsteking nu opgelost? Eindelijk weer eens goed nieuws!
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo Robbie, proficiat!
Nu kun je eindelijk gaan genieten van die kist! ![]()
|
|||
|
|||
![]() eindelijk! schitterende Mk2 geworden!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thxn voor de reacties
![]() Probleem met de ontsteking is nu verholpen. Bij mijn Poelie naar de krukas zit een tandwiel en die was ingeslagen, daardoor versprong mijn ontsteking elke keer. Nu alleen nog dat ene relais erin en dan moet hij helemaal goed zijn! Deze week gooi ik eerst de 16" opel staaltjes eronder en laat hem dan zaterdag uitlijnen. Dus mik hem dan ook plat deze week. Ik zal dan nog wel ff wat foto's maken! Als hij in zijn stallingsplaats staat gaan denk ik de Schmidtjes eronder. Ik laat het je dan wel ff weten Misha als je nieuwe rolletjes moet kopen voor je camera ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoppakee!! Even lekker op de maandag avond nog bezig geweest.
De golf niet op de Schmidtjes gelegd maar op de 16 " staaltjes. Ready om uit te lijnen, wil mijn chrome randen netjes houden dus ik laat die klemmen wel op deze staaltjes zetten ![]() I know, hij ligt nog niet super. Hij kan voor nog zakken en er zitten geen spacers onder, dus dat kijkt niet heel super. Wél vind ik het weer super dik nu die de nodige cm's is gezakt ![]() ![]() Zal ik een geheimpje verklappen? Hij komt nog veel lager te liggen uiteraard ![]() Check this out! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Golf_84er : 31-01-2011 at 22:03. |
|
||||
|
||||
![]() Spacertje van een cm of 10 en das in orde
![]() Uitlaat moet nog steeds beter worden gehangen ofniet?
|
||||
|
||||
![]() Ja uitlaat moet nog maar had geen brug, doe ik zaterdag ff! Komt ook allemaal goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Supersweet, voor UD moet je btw wel ff die maandag erna vrij regelen Robbie,
we gaan dan zaterdag en komen dan de maandag terug als het goed is.. Waar ben je btw zaterdag aan de gang? Anders kom ik nog wel wat pics schieten?
|
|||
|
|||
![]() Netjes heur! Staat zeker goed!
![]() Spacertjes begin ik niet over, want dat weet je zelf al! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Robbie! Ziet er echt super dik uit... Is hij ook al getaxeerd?
|
|||
|
|||
![]() Het heeft overigens geen nut om hem nu uit te lijnen en dan over een week alweer lager te leggen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet wel iets als hij met de gewenste rijhoogte niet op de brug kan.vraag me ook af wat je er bij zo'n auto van gaat merken als je hem daarna nog wat centimeters lager schroeft... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is natuurlijk wel zo dat de 'basis' qua uitlijning dan wel goed is. Moet toch verschil maken als je hem naar beneden schroeft.
|
|||
|
|||
![]() De oplossing is een bedrijf zoeken waar je een verlaagde auto wel kunt uitlijnen...
|
|
||||
|
||||
![]() Is al geregeld, a.s. zaterdag wordt hij uitgelijnt!
|
|
||||
|
||||
![]() Geweldig project en heb het gehele topic van begin tot eind net doorgelezen.
Respect voor al je werk, en je hebt alles goed aangepakt.... ![]() Super mk2 |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, ik had dit topic al een tijdje niet meer gezien maar wat een nette golf wordt dit!
![]() Enne dit gaat toch wel lukken hè ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das een goeie!
|
||||
|
||||
![]() Ja dat moet hopelijk toch wel lukken, is iedergeval wel de planning!
Hij is uitgelijnt en APK goed gekeurd! Heb alleen nog steeds een probleem met het lopen van de motor. Bougiekabels en bougies, rotor, verdelerkap, contactpunten, condensator is allemaal vervangen maar hij blijft inhouden en klappen tijdens het rijden. Vlammen komen uit de uitlaat... Lijkt mij toch een ontstekingsprobleem?? Heb een andere ontsteking gehaald (met dat asjes wat het blok ingaat), dus hoop dat het daar aan ligt. Anders is de enigste optie de Distr. riem neem ik aan of heeft iemand anders nog een idee?? Alle ideeën zijn welkom, want ik wil écht naar W'see dit jaar! |