|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt mij idd ook niet zo handig.. 200 PK en airride is al iets waar je niks mee kunt als er een bochtje in de weg zit en dan ook nog op 165 banden.. is in mijn ogen zelfs erg gevaarlijk... Ik zou of die 100 pk houden of een fatsoenlijk onderstel kopen en fatsoenlijke banden.. |
|
||||
|
||||
De vr6 zit er al in twan dus die 100 pk houden?
Ik vroeg me af hoe dit eruit ziet, maar na t zien vd foto's lijkt me dit ook niet verstandig. Mbt de combinatie air en VR6 lijkt me niet zo onmogelijk mits je echt gaat hoeken, maar die rijstijl heb ik niet. Dan maar 185-35 erop en wat minder extreem. |
|
||||
|
||||
Mooi uitlaatje Marco
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps, motorombouw heb ik gemist whaha, Ben de laatste tijd ook niet veel op forums geweest. Sorry Ik zou een fatsoenlijk bandenmerk nemen met 195/40. Ik heb het zelf ondervonden. Heb met de Caddy 240 PK en ging op 195/40 allemaal super en toen ben ik overgegaan op nankang banden met 185/35 en echt waardeloos, auto lag als een dweil op de weg, veel langere remweg en over het rijgedrag met nat weer al helemaal niet te spreken. Volgens mij gaan die bandjes best allemaal met autos met weinig vermogen maar zodra er een klein beetje PK's bij komt kijken is het in mijn ogen gewoon gevaarlijk. Op de Caddy gaan de banden er weer onderuit en op mn Cabrio komen ze er nooit onder hoe mooi het er ook uitziet. maar het rijgedrag word zo naar de klote geholpen, en icm Airride denk ik dat het helemaal slecht is. aangezien dat al veel slapper is en de auto in bochten en/of als je moet uitwijken lucht van links naar rechts verplaatst het bekende Airride probleem krijgt. Fatsoenlijk onderstel en banden zijn net zo Belangrijk als je remmen vooral als je boven de 130/140?! pk uit komt. Ik zou daar toch eens over nadenken. Gr Twan |
|
||||
|
||||
Onderstel en remmen is ook kompleet vr6 met werkende abs.
De jouwe stond er ook super bij zondag @ mivw. Bedankt voor t meedenken en de tips zal er nog eens goed over nadenken |
|
||||
|
||||
:-)
Thanx man. |
|
||||
|
||||
Weer een kleine update.
De cabrio heeft de RDW Keuring doorstaan en is nu officieel VR6 Op kenteken. Ook is er een nieuwe dynamo op gekomen (garantie) en zijn de wiellagers achter vervangen (voor de keuring) omdat er eentje toch wat tokkelde. Vd winter weer grote plannen oa: Cleanen voorschermen & achterklep Diverse spuit werkzaamheden en ik wil nog wat veranderen aan de usa bumpers maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ook liggen er al 2 delige bbs-en klaar in 7,5x17 die vd winter opgeknapt worden en eronder komen in 2013. Plannen zat nu eerst nog maar ff zo genieten en eerst de ml's verkopen. Iemand? |
|
||||
|
||||
Tijdje niks laten horen,maar we zitten niet stil.
Gisteren de Schmidt ML's verkocht en gelijk even kunnen passen met geleende adapters hoe mijn nieuwe velgen voor 2013 vallen. Nadat dit de perfecte maten bleken te zijn gelijk nieuwe adapters gekocht en vanavond ga ik 4 nieuwe banden ophalen. Nu ik weet dat het zo valt kunnen de velgen uit elkaar om opgemaakt te worden..... En voor de foto geile mensen nog ff een fotootje |
|
||||
|
||||
Gave wieltjes Marco, gaat weer super staan
|
||||
|
||||
Ja leuk hè 17" lenso's
|
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit
|
||||
|
||||
Vanochtend was het gelukkig wel droog dus vroeg opgestaan en de velgen nog maar eens gepast met dit als resultaat:
De velgen gaan vd winter nog uit elkaar waarbij de randen en doppen opnieuw worden gepolijst , chrome bouten, nieuwe bbs emblemen en de harten worden opnieuw gespoten. De vraag is alleen in welke kleur??? Ik twijfel nog tussen een aantal kleuren: BBS Goud (zoals op de rensports mat goud) Glimmend zwart zoals ze nu zijn maar dan professioneel gespoten Mat zwart Harley wrinkle zwart Ik vind zelf het zwart wel goed combineren met de smoke verlichting en zwarte grille etc op de auto. Als er iemand is de goed kan fotoshoppen dan houd ik me aanbevolen Last edited by classic-edition : 14-10-2012 at 12:42. |
|
||||
|
||||
Ik ben fan van zwarte harten Marco
Staat erg goed zo
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
Ik zou de harten zilver of goud doen. Bij zwart komen ze niet mooi eronderuit. En daarbij vind ik dat zwarte velgen voor in de winter zijn. Ik vind wel dit de minst mooie wielen die er van alle setjes onder gezeten hebben. Deze zullen ook wel niet zo lang blijven ;-)
|
||||
|
||||
Hey Marco,
Ik vindt ze wel mooi ! Persoonlijk zou ik voor gouden harten gaan...
|
||||
|
||||
hart gewoon zilver laten, en anders goud, het zwarte doet deze wielen geen eer aan vind ik, maar das mijn mening
Dikke wielen i.i.g
|
||||
|
||||
Vaak valt het hart in zwart in het niet.. Zonde van zo'n gaaf model hart.
Al staat het wel erg ruig zo....
|
||||
|
||||
Superbrute wielen, dit is helemaal mijn smaak
Overweeg ook eens een aparte kleur van het hard.. zelfde kleur als je interieur: Creme (of hoe die kleur ook heten mag ) Ik zou best voor je willen photoshoppen, maar dan kan dat pas dit weekend want photoshop staat op m'n andere laptop bij m'n ouders thuis Heb zelf bij mijn wielen ook lang getwijfeld, had wel 30 photoshops met verschillende kleuren harten
|
||||
|
||||
Voel je vrij om diverse shopjes te maken en naar me toe te sturen via pm pb.
Ik kan t waarderen |
|
|||
|
|||
Foto's gemaakt bij Steven Scholten?
|