|
||||
|
||||
Nee, ik vind toch dat 17 inch geen porum is onder een MK2.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er nog wel ergens een paar foto's van, echt een mooie auto! In ik geloof 2002 stond ie in Borken volgens mij zat hij bij in de organisatie. Treffen was eenmalig, wel jammer was lekker in de buurt. Ik zal binnenkort eens wat cd'tjes doorzoeken dan post ik hem hier wel. |
|
|||
|
|||
Iemand meer foto's van deze?
Zag hem te koop staan in de laatste VW Scene. [/quote] [/quote]
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook ,de mijne op 17 inch azev a's
|
|||
|
|||
Dat volk uit viersen kunnen dikke auto's bouwen.
personelijk vind ik 17"te groot voor een golf 2.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Met jou kan ik praten.. Absoluut waar ! Maar met dikke bumpertjes staat het ook erg netjes, althans.. das mijn mening..
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal, zeer nette wagen en de meeting was echt goed
|
||||
|
||||
Quote:
KR blok met 139 pk std
|
||||
|
||||
Is dit een originle kleur op een MKII heeft iemand hier het kleurnummer van? Deze kleur is perfect op mijn in aanbouw verkerende cbr
|
|||
|
|||
Quote:
tof dat mijne ook is geplaats ale men ex golf toch |
|
||||
|
||||
Quote:
Was die Golf in de Scene een paar jaar terug niet ook in deze kleur? Golfje 2, oud type deuren, creme lederen interieur, achterbank voorin gemonteerd met verplaatste handrem en schakelpook. Voor degenen die het boekje gelezen hebben is dit een bekende auto. Ik moet die Scene ook nog ergens hebben liggen als 't goed is!
|
|||
|
|||
Quote:
deze golf heeft idd in de vw scene gestaan eveneens als in vele andere boekjes, en telkens in deze kleur, was een dikke topper een 4 tal jaren geleden, heeft naast mij gestaan op VW mania in hofstade 5 jaar geleden |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even 'gestolen' uit een verkooptopic hier.
Wat is jullie mening over deze velgen (Keskin KT1 7,5x16)? Is Keskin kwalitatief trouwens goed? Kende het merk eigenlijk niet... |
|
||||
|
||||
ik vind OZ futura's toch mooier, en zal ongetwijfeld een stuk betere kwaliteit zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind het niet verkeerd staan op een golf 2! |
|
||||
|
||||
Effe gegoogled voor die Oz's en ze zien er inderdaad erg mooi uit (mooier dan de Keskins).
Zal lastig worden om daarvan een set in 7,5 of 8j x 16 te vinden... |