|
||||
|
||||
Quote:
ik kon de velgen niet zo snel zien.. het wat iets met gepolijst in iedergeval! -edit- ik was denk ik niet helemaal wakker! ik kom hem vaker tegen.
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 17-06-2011 at 05:45. |
|
||||
|
||||
Jettameister
|
||||
|
||||
Ronnieabf op tv vanmiddag
|
||||
|
||||
Quote:
Daimy? Die ouwe reus uit Limburg!
|
||||
|
||||
Quote:
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Een zwarte 35i variant op zwarte velgen, vanmiddag rond 16:20 bij de Koopmans/spoorwegovergang in Leeuwarden... Moses?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, ik was vanmiddag in Surhuisterveen en Eastermar. Kwam vanmiddag rond 12:00 wel een nette donkerkleurige B3 (met rood logootje op de neus) tegen vlak voor de Rotonde bij surhuisterveen. Zag er goed uit en had een brede sticker op de achterruit. Ik kwam vanuit de richting van Drachten Was net te laat met zwaaien/seinen/toeteren, zat even niet echt op te letten grmbl Maar mijn velgen worden wel zwart, nog geen idee wanneer Last edited by Moses : 22-06-2011 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Brunssum een kawasaki groene golf 2 en een blauwe met orangje wielen jetta 1.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ?
|
||||
|
||||
Ja
|
|||
|
|||
Last edited by Alberto : 24-06-2011 at 20:47. |
|
|||
|
|||
Quote:
jep gelost bij de IMP werkplaats woensdag morgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zie ik daar in het hoekje hangen, een vanille stik boom?
|
|||
|
|||
vanmiddag op de rotonde in capelle a/d ijssel een zilvere US MKI met pirelli velgen
de sleep kabel was gebroken tussen de mkI en het trekkende voertuig en vanmiddag in ouderkerk a/d ijssel "de" gele vw ??? (ik weet niet hoe die auto's heten ) met fuchs jullie weten vast wel welke ik bedoel
|
|||
|
|||
Vrijdag rond limburg heel de dag druk met lucht gekoeld veelal engelse richting duitsland.
Heb van een kever een foto kunnen maken.
Jetta mk2 Last edited by patjetta : 25-06-2011 at 18:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die is waarschijnlijk ergens in omgeving Heerlen gemaakt. Iemand het kenteken al gecheckt
|
||||
|
||||
Quote:
K70 Rick
|
||||
|
||||
Gespot via twitter:
Op het twitter account van de A325N325 die ons netjes op de hoogte houdt van de wegwerkzaamheden rondom Arnhem. iemand van hier...?
|
||||
|
||||
gister een kubel ( voor t eerst ) gespot in Epe, blauw zilver achtig dacht ik.
verder in wezep een leuke lage polo, zilver, met rode velgen .. supernetjes! |
|
|||
|
|||
Quote:
Reden om 'vlotjes' op de linkerbaan te rijden en goedkopere brandstof .