|
|||
|
|||
Ik zal v.d week wat foto's posten van de randen,heb ze alle vier geschuurd en zijn inmiddels met blanke satin coat afgewerkt,ik vindt het eindresultaat best wel geslaagd
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tis een verwend joch |
|
||||
|
||||
Goed excuus om weer een project te starten toch
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad,dat weet ie ook |
|
|||
|
|||
Last edited by skywalker38jr : 21-09-2014 at 20:08. |
|
||||
|
||||
Wow
|
|
|||
|
|||
Respect voor dit project !
|
|
||||
|
||||
super sjiek de velgen zo! ik vind het dik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Heel goed geslaagd zo met geborstelde / geschuurde randen, dikke like!
|
|
|||
|
|||
Dank jullie wel,ik vind het ook geslaagd
|
|
||||
|
||||
Mooi!! Heel netjes!
|
||||
|
||||
Super!!
|
|
||||
|
||||
Zeer netjes !!! moet wel leuk knutselen zijn met dit als resultaat
|
|||
|
|||
Dank jullie,het is inderdaad erg leuk knutselen op deze manier.
Binnenkort weer wat meer updates ik moet aankomende week bellen met het bedrijf die mijn voorspoiler aan het maken zijn,hopelijk is hij gauw klaar kan niet wachten. Ik heb overigens met hun gesproken over een paar hele dikke retro carbon kuipstoelen,zodra ik ze in mijn bezit heb ga ik pas posten welk type/model ik heb |
|
||||
|
||||
Mooi werk zeg, vereist wat geduld, en kunde uiteraard!
ben erg benieuwd naar de verdere vorderingen!
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel,vorderingen zijn er de spuiter heeft inmiddels de gehele buitenzijde klaar staan om af te werken in kleur evenzo ook de deuren en schermen Ik ga er morgen ff naartoe en zal dan wat fotos maken Ik ga ook zoals sommigen misschien hebben gezien verstelbare topmounts gebruiken, ik had ze al liggen maar was toen van plan om met topmounts van tk-motorsport te gaan rijden Maar ik vond het toch zonde om deze niet te gebruiken,deze zijn nog meer te verstellen dan van TK-motosport ik heb daarbij ook voor de achterzijde een leuke set op de kop kunnen tikken en een setje draagarmen met uniballs en Seat sport verstelbare platen voor de fuseekogels Last edited by skywalker38jr : 18-10-2014 at 11:40. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mooi spul weer benieuwd naar de vorderingen van de koets!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie onderdeeltjes! Waar komen die draagarmen van af?
|
|||
|
|||
ik zal morgen wat picas maken van de koets,draagarmen zijn van de Audi TT
|