|
||||
|
||||
Ziet erg goed uit! Was beetje goed gelukt?
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je En wat de folie betreft laat ik het nog even zitten, mocht ik het toch niks vinden dan is dat er zo weer vanaf @Mike: dat plakken is goed te doen, alleen de hoekjes zijn echt niet fatsoendelijk te krijgen met die rondingen...
|
||||
|
||||
Nee idd..denk dat je dat altijd blijft houden! Dan toch maar voor de echte zoeken haha
|
||||
|
||||
ik vind die gele lampen helemaal niks nigel
|
||||
|
||||
Dit weekend weer 2 leuke meetings gepakt, metname Eurosunday was toppie
Hier wat foto's...
|
||||
|
||||
stond er netjes bij vandaag in kotem
|
|
||||
|
||||
dik ding hoor nigel!
|
||||
|
||||
Foto van Kotem?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor, bedankt nog @frank: Dank je, ik moet hem eigenlijk echt eens naar de spuiter brengen voor de steenslag... Maar dat komt nog wel een keer
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 24-05-2010 at 22:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben druk bezig met de cabine hè
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik alleen nog een spuiter hebben, en een hele goeie. Want het moet echt perfect gebeuren... Maar ik zal het onthouden
|
||||
|
||||
blijft een prachtige cor,nigel
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je
|
||||
|
||||
Stond er weer netjes bij Nigel.
Vind de gele folie echt mooi staan!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Wat een vette Corrado blijft het toch. Alleen die gele mistlamp vind ik niks, maar als jij het maar mooi vindt
|
|
||||
|
||||
@Nigel: Ik zie op amerikaanse forums ook regelmatig gele mistlampen op C's maar dan niet met folie gedaan, maar gewoon gele lampen erin !!! Dat lijkt misschien net even sjieker als de folie !!!
Maar desondanks een brute koets kerel !!
|
|||
|
|||
erg mooie corrie en vooral de kleur.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Dat ze origineel ook te leveren zijn dat weet ik, maar ik wilde eerst kijken hoe het ongeveer uit zou gaan zien.. De setjes kosten een kleine 300 euro, dus als experiment is dat een beetje te Mocht ik het echt gaaf vinden dan haal ik wel eens een setje originele gele hella's
|
||||
|
||||
Gister een nieuwe digitale camera gekocht, dus ik dacht eens even testen
Niet slecht voor een klein digitaal cameraatje Verder heb ik niks meer gedaan aan de corrado aangezien hij komende maand weer geschorst wordt. Volgende week hoop ik nog even naar Asten te kunnen met de wagen en dan is het meetingseizoen 2010 weer over voor de corrado Reden hiervoor is dat ik komende maand voor 4 maanden naar Florida vertrek
|
|||
|
|||
hele mooie corrado, dat wat jullie hebben gedaan met het spatbord, dat heb ik gedaan met de 2 zijkanten, mijn vriendin dacht dat het niet meer goed kwam, maar goed ik had het al vaker gedaan en het resultaat is super geworden, ziet er wel een beetje raar uit als ie helemaal mat is geschuurd haha, misschien zien we ons in Asten/
Groetjes ron |