|
||||
|
||||
Quote:
nee dat zou ik niet doen frank [was ik al van plan nl..]
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.berg-cup.de/Marktplatz/T...ail.asp?ID=3337 |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is idd een Golf 2, maar wel een crossauto. Vorig jaar woog hij helemaal compleet met volle tank 20L 731KG. Dit jaar hopen daar toch weer een beetje onder te gaan zitten |
|
||||
|
||||
dat is netjes!
|
|
|||
|
|||
Quote:
kijk mail mijn u ideeen eens wat u vanplan was met de aex en gewichts besparing banden bak eruit en plaat erin met uitsparing voor u tank ligt tank ook gelijk stuke hoger van de grond Last edited by miklo de gekste : 03-01-2011 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
De tank mag natuurlijk niet de grond gaan raken maar voor de rest moet hij zo laag mogelijk komen te liggen. De tank is toch een behoorlijk gewicht en dat draagt bij tot de ligging van het zwaartepunt en deze moeten we zo laag mogelijk proberen te houden...
|
||||
|
||||
Gelukkig is dat al opgelost
|
|
||||
|
||||
Respect voor je laswerk, daar zullen aardig wat uurtjes ingegaan zijn zeg.
|
||||
|
||||
@ knarfmk1: Dat dit bij jou al in orde was wist ik reeds
|
||||
|
||||
Nice.
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit Frank!
|
||||
|
||||
Thanks heren!
|
|
||||
|
||||
Waarom de tank niet in het midden van de auto? lijkt me beter voor de gewichtsverdeling.......
|
|
||||
|
||||
juist niet, ik zit links, tank zit rechts..
bovendien kan de uitlaat er nu nog mooi langs |
|
||||
|
||||
Opa beetle gaat er natuurlijk vanuit, dat knarf ook op een dieet is geweest??
|
|
||||
|
||||
Haha nou echt licht zal ik nooit worden met 2m
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, kwam uit de nachtdienst niet meer echt helder natuurlijk. Die tank zal dan wel altijd helemaal gevuld moeten zijn |
|
||||
|
||||
t word geen trailer-queen dus dat word lastig
btw, ben rond aan het kijken door wie ik de rolkooi laat maken, heb nu Roma-Tuning en Rolbeugels.nl (biesheuvel) op het lijstje staan als (redelijk) betaalbaar en belangrijker, hoge kwaliteit. Roma is mijn favoriet omdat die veel ervaring hebben met Golfjes 1 voor t circuit, alleen kunnen hun geen kooi maken van Chromolybdeen wat toch wel mijn voorkeur heeft gezien het gewicht. weten jullie nog meer adressen voor een redelijke prijs? weet nog wel wielhoven en mtm-moree bijvoorbeeld, erg mooi maar ook errug aan de prijs en remola hoor ik niet te beste verhalen over.. |
|
|||
|
|||
Dik project man!
Mijn kooi word gelast bij Erik Messink in Dinxperlo, de beste man doet veel voor Porsche en DrivingFun.com En heeft ook de kooi gelast van Nielsg60Turbo vant forum. Een rolkooi bij hem schommelt tussen de 600 en 900euro, dit ligt natuurlijk ana type auto en wat je exact wil. |
|
||||
|
||||
Frank, bel even met iemand van de KNAF, die kunnen je zo alle gecertificeerde lassers doorgeven. Meeste rolkooien hebben een certificaat waarop staat dat ze FIA goed zijn, maar dat betekend dat ze alleen naar de FIA normen zijn gebouwd. (remola heeft dit bijv.)
Vooral om in het buitenland te racen moet je een certificaat hebben dat officieel door KNAF is afgegeven, een door een ander afgegeven FIA certificaat telt niet. Ook moet in de kooi de naam van de lasser en zijn KNAF nummer staan. Laat je goed informeren bij de KNAF, zou zonde zijn als je er veel geld in steekt en je niet mee mag doen met de races die je wilt. Wielhoven zijn volgens mijn wel gecertificeerd en Multi-tech volgens mij ook.