|
||||
|
||||
woooooooow das een mooi kleurtje
|
|
||||
|
||||
Mijn voorbeeld op de audi klinken, spiegels en achterschermen na |
|
||||
|
||||
Last edited by Tjaap : 05-01-2010 at 17:40. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Geil ding
|
|||
|
|||
Eindelijk een keer de foto van onze G40 steilheck
|
|||
|
|||
Nice!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2F met 6n2 front, ralley lampen! 2F audi style. vr6 |
|
||||
|
||||
@richard damn wat een wokkelderij.... niet weer zulke meuk posten hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die vr6 en die 2 daarboven mogen er wat mijn betreft best wezen, iemand meer foto's van die VR6 / inbouw?
|
||||
|
||||
Quote:
neu wielkasten te ver uit gerold beetje jammer en vr6 in een 2f dan moet je wel een hekel aan bochten hebben |
|
||||
|
||||
commentaar heb je zat Die steilheck van je is meuk
wat is trouwens wokkelderij !!! {Ik heb gewoon respect voor het werk} oow ja bij die vr6 zijn de randen niet gerold maar golf1 randen ingelast wat trouwens een heel net gebouwde wagen is ondanks die zware vr6. |
|
||||
|
||||
Doelde op die laatste serie foto´s met al die rare fronten der in geknutseld das jah geen porum (of te wel wokkelderij) Die Vr6 was op zich wel netjes in gebouwd idd maar wat heb je der aan en tja die wielranden vind ik geen porum orgineel zijn ze mooi zat
Maar goed mijn opmerking was ook meer als een geintje bedoelt |
|
||||
|
||||
Quote:
X2 !! |
|
||||
|
||||
@chop ik begrijp je, da,s de smaak van mensen
Zo vind ik die laatste hier van pretdesigns heel gaaf maar die wielranden is gewoon zonde die plastic troep Geen handgrepen, strakke klep en dan laten ze die smerige wiellijsten zitten. orgineel zijn ze helemaal niet mooi! veelste plat.. dus mooie randjes zie ik wel zitten |
|
|||
|
|||
is toch wel gaaf n dikke turbo 1.3 maar een snelle toeren janker is ook leuk. Over een jaar ook maar eens de de 1.3mpi in de polo 1 verder opfokken
|
||||
|
||||
|