|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nee, s'nachts branden de lampen juist! Iets met "groene" stroom.
Dus oogsten is een dagtaak hahaha
|
||||
|
||||
Quote:
Compensatiedrang is voor homo's Ziet er geweldig uit tot dusver, al een filmshoot gepland met die kabouter van sbs6?
|
||||
|
||||
Quote:
Je krijgt er weinig kwaliteit voor je prijs hoor.... t kost behoorlijk wat, en de kwaliteit is om te huilen..
|
|||
|
|||
'n paar GoPro's erin/-aan hangen en gaan met die banaan, is veel gaver.
|
|
||||
|
||||
"Een paar gopro's eraan hangen"
Dingen kosten geen 10tje de stuk he.
|
|||
|
|||
Ik heb wel zon ding... die komt er wel in vant zomer...
|
|||
|
|||
Quote:
Filmshoot is toch ook niet gratis... |
|
|||
|
|||
Bij wegmisbruikers is het ook niet gratis, de rekening krijg je altijd iets later
|
||||
|
||||
Tering...
Wat een mega uber mega vet gaaf ruig droom natte droom vr6 wagen zeg.. Die kleur.. die wielen.. die remmen.. die motor...
|
|||
|
|||
Wat een geweldige auto! Echt precies zoals ik het zou doen!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thx boys
Nou mooie rit terug naar huis gehad, boel vreemde gezichten onderweg, zelfs een boel meetinggangers op de terugweg gespot en genoeg die omgekeerd in de auto zaten Hijs echt heel dik geworden, nog even wat kleine dingetjes doen en dan issie top! Kleur is in de zon echt heel gaaf en dat was goed te zien vandaag met het zonnetje, ik heb net nog wat fotos geschoten in de schuur, maar das niets waard. Druk hem morgen wel even naar buiten als ik even bezig ga, morgen vrije dag en zal dan wat pics maken Paulus super bedankt pik, ben er heel blij mee... en wordt een heel dik apparaat :tu:
|
|||
|
|||
heerlijk meer heb ik niet te zeggen haha
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf
|
|||
|
|||
Poeh gaaf geworden Paul, wellicht 20 jahre mistlampen etc erin.
Grt. Maurice
|
||||
|
||||
Kan niet wachten om morgen het topic te openen en de foto's te zien.
Slapeloze nachten krijg ik er van (bijna dan he) hahaha
|
|||
|
|||
haha
thx boys, ben er wel content mee Tis hier klote weer dus geen zin om het ding naar buiten te doen, dus hier nog snel wat kiekjes voor de liefhebbers Hier goed te zien dat de happer echt IN de kap ligt...
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 13-04-2015 at 11:10. |
|
|||
|
|||
Echt super gaaf geworden dat ding , had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
|
|
||||
|
||||
super auto!
|