|
|||
|
|||
Haha, als we alle gespotte vw's moeten posten worden we er nog druk mee
|
|
||||
|
||||
Ik zat vamiddag met de motor bij Maasbracht op de A2 en werd ingehaald door een Golf mk4 two tone. Bovenste helft zwart, onderste helft oranje.
|
||||
|
||||
Ik spot ook altijd veel meer dan ik post...
|
||||
|
||||
tussen 3 en 4 vanmiddag een witte Rocco 2 gespot in Venray, kwam van de stationsweg en reed daarna richting Maashees.
2 heren erin meen ik en vol gas |
|
||||
|
||||
Gisteravond op de A37 net voorbij Hoogeveen een redelijk standaard grijze mk4 TDI.
Wat lager als standaard met donkergrijze wielen en het opvallende was zo'n sticker op de achterruit: Iemand van hier..??
|
||||
|
||||
Vorige week langs het kanaal n9 witte golf 1 op bssjes van goud!
|
||||
|
||||
Gespot Mk3 Golf Vr6
Highline Paars Zwart, verbreed 5-spaaks staal Gecleande achterklep Golden Retriever achterin Gisteravond in Zwolle, bij de stoplicht op de IJsselallee stonden we naast elkaar Allebei draaiden we de A28 op richting Amersfoort. Ik draaide er af bij afslag Kampen. Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
Quote:
Auto is middels alweer een tijdje verkocht naar de oude eigenaar, hij is niet omgeboord, adapters :-) |
|
||||
|
||||
Deze Golf 3 net gespot op de A28 tussen afrit Leusden en Amersfoort, reed achter ons.
Maar dan met Porsche velgen eronden! Er nette wagen!
|
|||
|
|||
"SvenFGTF" gespot op de bredeweg in MKP, lupo ziet er echt dik uit
|
||||
|
||||
Quote:
Heb het idee dat de eigenaar van deze bij de Praxis werkt. Staat altijd aan de zijkant in het laatste vak geparkeerd daar !! Deze foto doet hem geen goed want het is een ontzettend fraaie auto. Oakgreen en volgens mij is het een GTD en de RS'en zijn 17 inch geloof ik !! Rijd ook vaak in de Arendshorst (daar woont een maat van hem volgens mij met een lage zwarte mk4 met zwarte LM's met rood randje). Is geloof ik geen forummer.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze eigenaar is een oud collega van mij. hij werkt bij Kloeze installatie techniek die achter de praxis gevestigd is. geen gtd trouwens, maar wel een 1.6. of hij forummer is, is mij niet bekent gr. mv
VW Golf IV TDI (Daily) Last edited by mv-stadskanaal : 01-06-2011 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, thanx... Zit wel een GTD logo achterop toch ?? Ik ken jouw auto ook wel, als dat die in je avatar is !! Nette wagen !
|
||||
|
||||
Quote:
weet ik zo niet of die er op zit.. dank je .. wat rij jij?
VW Golf IV TDI (Daily) Last edited by mv-stadskanaal : 01-06-2011 at 14:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die oakgroene MK2 op BBS rijdt al heel lang rond in Stadskanaal.
|
||||
|
||||
Quote:
de golf IV met de zwarte barracuda velgen stond laatst nog op marktplaats...
|
|||
|
|||
net bij de afrit elsloo op de a2 een lage stuiterende licht blauwe jetta 2 coupe met ats cup eronder en een shit load aan stickers op het achterraam.
|
|
||||
|
||||
red-mk2-Tim in raalte
|
|
||||
|
||||
Een donker paarse Corrado een uurtje terug in Urmond!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Gisteren in Hulsberg, deze erg dikke polo
Alleen de zijkant, maar de rest van een polo kent iedereen wel. Gaat meer om de velgen