|
||||
|
||||
Zonet op de parallelweg van Leeuwarden richting Garyp, een donkere[blauwe?] Rallye.
|
|||
|
|||
Quote:
Klaas-Jan
|
|||
|
|||
gisteren de fiets van t.c.z.l. voor zijn werk en 2 min later vains 200 meter achter mij met de buikschuiver...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er rijd hier nog zo'n ding rond, wit, verlaagd en bijna dezelfde velgen in het rood. Alleen iets ander kenteken.
|
||||
|
||||
Daarnet in Oudenbosch een zilvergrijze Audi A3 gespot.
zover ik kon zien met iets van BBS-LM. Had gele mistlampen in de bumper en een dubmeisters stikker op de zijruit.
|
||||
|
||||
Vandaag weer een retourtje Brabant Amersfoort gedaan.
Gespot: Rond zonsopgang in de buurt van Dordrecht een knalblauwe US golf MK3 met blauwe achterlichten, flink laag en flink brede blinkende wielen. Iets voor de middag op de A27 richting Breda een matzwarte MK4 V5 met matzwarte wielen met een rood randje, eerst langzaamrijdend op de vluchtstrook, iets later bij de Esso. Jongen lag op het asfalt onder zijn voorbumber te kijken, bijbehorende blondine zat netjes in de auto te wachten. Iets na de middag op de A17 rond Oud Gastel richting Roosendaal een lage T2A ofzo? Kon het model niet goed opmaken, ging zo te zien ook met een aardige vaart en aardig wat herrie. (mat/versleten)wit met donkere wielen.
|
||||
|
||||
Rond 16:15 tussen Leusden en Amersfoort, richting Eurofleur.
Een zwarte Volkswagen Bora met Porsche velgen, type weet ik zo snel niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik was het niet, de variant is al sinds september in bezit van John hier op het Forum, de variant die jullie hebben gezien die van Gerben, ook wel bekend als KRzwolle of diverse fora, vh rijdend in een dikke G40, later een rode 2 vr 6 turbo. |
|
||||
|
||||
Quote:
die kom ik ook regelmatig s`ochtens ook vaak tegen vlak bij marsum |
|
||||
|
||||
ik kom deze regelmatig tegen tussen Deinum en Goutum zo rond 17,10.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
vanmiddag bij mij op het werk(vw gouda) een witte polo 1
heb even met die jongen staan praten want hij heeft een nieuwe witte polo gti gekocht bijde mooie auto's
|
||||
|
||||
die polo 1 was net af gemaakt!
staat op polo86c.nl een heel topic over, inc foto van beide polos samen (old vs new)
|
||||
|
||||
Vanochtend op de N44 voor het Louwman Museum:
Eerst een groene Golf Country en een paar minuten daarna een rode MK1 met wit/rode achterlichten. |
|
||||
|
||||
Alberto, of zijn truck, vanochtend op de Lange West in Drachten. Ik stond bij dat flatje op de ladder
|
||||
|
||||
PHP Code:
Dat is 2sneakybora,zit hier ook op het forum.Heeft een topic over polo bij watergekoelde projecten staan. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja kan kloppen , wat een drama daar in Drachten , die wegwerkers zijn weer wakker , tjemig net van af Dokkum tot Boppe wei achter Berend aan gereden daarna er om heen met 200 km/h door de lange bocht om Veenwouden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
vandaag gespot op de a2, reed voor mij van de afrit Maasbracht af.
Zwarte golf 2, verlaagd en allerlei oranje accenten en een jägermeister sticker onder het kenteken. Iemand van hier? ging in maasbracht zelf richting de markt
|
||||
|
||||
vanmiddag gespot,onder andere die 2 uit alberto's post
plus een lage bordeauxrode polo classic bij nagele,en net buiten emmeloord een lage zilveren golf 4 met zwarte voorbumper en motorkap.