|
|||
|
|||
baas velgen
|
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf dit!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zijn wel hele gave velgen!
|
||||
|
||||
purno!
|
|||
|
|||
Thanks mannen ben er zelf ook heel blij mee met dit eindresultaat
|
|
||||
|
||||
Heeel erg mooi!
Super zo die harten, en de randen eens niet glimmend
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Dank je,ik dacht weer eens wat anders een stuk ingetogener
|
|
|||
|
|||
Lekker bezig pik!
|
|
||||
|
||||
Goede keuze kerel
De randen geborsteld houden is erg mooi en vind ik goed passen bij een race-auto. Ik wilde bijna beginnen over het race-thema, maar het is een racer en geen look-a'like |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk ook dat het een goede keuze is,straks al het carbon ook in satin,ik denk dat het heel mooi zal staan Bij deze racer |
|
|||
|
|||
je auto moet snel afgemaakt worden :p dan word er gewerkt aan mijn jetta hahah
|
|
||||
|
||||
Gave wielen
|
||||
|
||||
Bruut! Structuur van de coating is nice
|
|
||||
|
||||
Lekkere wieltjes heb je daar
|
|||
|
|||
Quote:
Wat een grappenmaker ben jij,je moet nog ff geduld hebben (Voor degene dit is mijn zoon) |
|
||||
|
||||
haha! geduld komt met de jaren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Gaaf, ik wou dat mijn vader ook zo´n hobby had |
|
|||
|
|||
Haha, he kerel! Je moet je pa niet zo opjutten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik bedoel maar, ben bezig met een leuke jetta coupe dit model vind hij erg gaaf En ben ondertussen wat spulletjes ervoor aan het verzamelen Er zijn genoeg snotapen die het zelf maar moeten regelen,ik wil dit project gaan starten als de mijne klaar is,tegen de tijd dat die knaap zijn rijbewijs heeft gehaald rijdt hij toch wat leuks |