|
|||
|
|||
ik irriteer ME ( ) aan van die 'letterneukers' die maar blijven zeiken over hoe je iets zou moeten schrijven.
je zit op dit forum om een gezamenlijke hobby niet om de godganse dag te mieren neuken over hoe is geschreven hoort te worden. uiteraard ben ik wel van mening dat de nodige leestekens enz. wel gewoon gebruikt mogen worden ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik mis anders nog wel een aantal hoofdletters in je post. Ik erger me op de snelweg het meest aan mensen die geen richting aangeven, zit die optie er bij (lease)auto's tegenwoordig niet meer op?! Ook vlot weer naar rechts schuiven is voor veel mensen nog steeds moeilijk.
Volkswagen Golf 2 Last edited by gj-x8rs : 04-01-2012 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN BROTHAH!! HALLELUJAH....
|
|||
|
|||
Ik begin mij aan mensen te ergeren die voor elk onderdeel van €7,50 een apart topic aanmaken en vervolgens alles achter elkaar gaan lopen ''uppen''. Gooi de hele mikmak in 1 topic en up dat af en toe eens...
Misschien een idee om te verbieden dat iedereen 15 verkooptopics(of meer) heeft. Gewoon een maximum aantal verkooptopics per maand instellen bijvoorbeeld. Of verplicht stellen dat als je meerdere artikelen van €50 euro of minder hebt deze in eenzelfde topic moeten.
|
||||
|
||||
Quote:
Je haalt me de woorden uit m'n mond
|
||||
|
||||
Die "ergernis" wordt veelvuldig genoemt
|
|
||||
|
||||
Ik vind het stom ik nu voor het eerst winterbanden heb en dat het dan gewoon de hele winter 10 graden is ..
|
||||
|
||||
Jaa en die zijn er heeel veel hahaha
en maar roepen allemaal het word een strenge winter...... ben benieuwd of je ze nog kan gaan gebruiken deze winter... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ze aankomende lente nog wel eens van pas kunnen gaan komen
|
||||
|
||||
wie weet, ik zelf denk dat er dan ook gene vorst is.. misschien hitte golf
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar het regent wel heel veel en heel hard. wat dat betreft zijn winterbanden wel weer fijn (en veilig) |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuin omspitten met de sterren.. Vijvergraven met de sterren... krea bea met kurk en martijn krabbe? Lang leve de commercieele omroep.. bij mij standaard op nat geo/of discovery
|
||||
|
||||
Quote:
en dan na 2 mailtjes ook nog niet eens een mailtje terug krijgen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat weet ik, maar ik zag het weer gebeuren, en ergerde mij. Alweer.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook, en nu ben ik ineens een letterneuker Maar liever een letterneuker dan een tokkie die niet spellen kan (Met hoofdletters deze keer, voor de liefhebbers) |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt he, ik heb de RainExperts er maar weer onder gedraaid.. |
|
||||
|
||||
Ik stond bij de videotheek om een DVD in te leveren. dus ik geef 'm aan het meisje achter de bali.
zegt ze: je mag hem ook in de "inleverbox" doen. mijn antwoord moest zijn: Hoe? OF Waar? In plaats daarvan zei ik: Hoe R. sta ik me daar met een rood hoofd te verontschuldigen. allemaal klanten die me aan staren. erg irritant. |
|
||||
|
||||
hahaha erg ongemakkelijk....
|
||||
|
||||
x2
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal het wel nodig zijn...persoonlijk mag er van mij nog wel meer gegumd worden...als je leest wat sommige mensen uitkramen...