|
||||
|
||||
Quote:
staat er toch???
|
|||
|
|||
ik spotte nu al een paar keer een "mooneyes" caddy..in hoogeveen.
in geel met wit en enorm logo op de zijkanten.. wie o wie..
|
||||
|
||||
lage kever met smalle achterlichten, donker grijs met witte vlakken op de zijkant. Gespot in tilburg bij het tankstation bij de grote rotonde. Ik kam net de wassstraat uitgekacheld en zag hem net wegcruisen erg mooi ding.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
en die spijl kwam je ook nog tegen onder een stapeltje 2 en 3tjes,
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe .. die spijl wist ik te staan, en hij staat er ook al een tijdje
|
||||
|
||||
lijkt een oud type nots!
is deze nu van jou???
|
||||
|
||||
Notch is van 1967, en niet van mij, maar van User-x
|
||||
|
||||
knap ding! (lijkt me)
maar waarom staan ze daar zo gevaarlijk? ik heb vandaag trouwens ook 6 busjes gespot. naast elkaar, bij ons in het durpie. denk dat er een handelaartje is begonnen. stonden 2 t2a's (erg strak en mooi) en 4 btjes. nog geen 200 meter van het werk vandaan! vanmiddag maar even langs rijden..
|
||||
|
||||
vandaag 17-11-06 15:10
Spijl op de A73 gespot thv Boxmeer (bovenkant wit, onderkant donkerblauw? ) met paar man erin en wat spullen op het dak iemand van hier bekend ? |
|
||||
|
||||
Zo Kruk had je weer hooggeeerd croissant bezoek ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp waar je op doelt, maar nee .. deze oranje is van iemand op de politieschool. Net zoals ik Marjolein (en d'r steilheck!) hier ook regelmatig spot 's zomers staat deze kever er altijd.
Last edited by Area51 : 17-11-2006 at 15:58. |
|
||||
|
||||
Vanavond bij Domino-D-Day, een spijltje met stickers van BBT. Was in flower-power kleuren geschilderd
|
||||
|
||||
duzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Is van een klasgenoot van Marjolijn. Hij staat trouwens te koop. *edit* de blauwe staat te koop !
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register Last edited by Michiel86c : 20-11-2006 at 10:44. |
|
||||
|
||||
vandaag gespot in de provincie friesland in de buurt van Heereveen:
*knalrode golf 2 ralley *donkergroene golf 3 station met grote wieldoppen, dikke verlaging en motorkapbra *knalgele caddy 1
|
|||
|
|||
Quote:
die groene 3 station is aram geweest vermoed ik |
|
||||
|
||||
Mister Cool in zijn Golfje gistermiddag op de Garyperhoeke.
|
||||
|
||||
Zojuist gespot:
Een paarse Golf 1 cabrio met strakke achterklep. Volgens mij is het iemand van hier op het forum, of in ieder geval een bekende. De auto kwam me heel bekend voor. Plaats van het misdrijf: Kruispunt steegstraat - Agricolastraat in het altijd mooie Sittard. Zo rond half zeven, zeven uur.
|
||||
|
||||
Zondag Trunkdag ofzo, eerst vanaf E10 ri. Leeuwarden witte jetta op Powertech's??, verlaagd en nogal wat herrie, iemand van hier??
En vervolgens vanaf Noardburgum ri. Damwoude Lunatik met vrouw in de rode jet. Wat een strijkijzer... mooi hoor!!