|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
Nu geen glansverschil of beter zichtbaar kleurverschil met andere delen van de auto? Of is/wordt hij helemaal gepoetst?
|
||||
|
||||
Quote:
Glansverschil zie je niet echt, je voelt wel het verschil. Binnenkort wordt de hele wagen geschuurd en gepolijst, maar eerst gaat hij de passat van Cloontje doen
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Eddy, Aah, super! Thanks
|
||||
|
||||
Die kras hebben jullie er goed uitgekregen zeg ! Wil hier binnenkort ook op gaan oefenen.
|
|
||||
|
||||
Ik zou d'r eerlijk gezegd ook een beetje bang van worden als het effe zo dof uitslaat.
Resultaat is super geworden, die kras zie je totaal niks meer van.
|
||||
|
||||
Echt je ziet er inderdaad niks meer van, vandaag even gekeken echt super.
En Nigel die plannen wat je me vertelde..Lekker heel lekker... Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Het is de blanke laklaag die je polijst toch?
Als je de kleur erop spuit, zou je die dan ook moeten polijsten? Of maakt dat neit uit, omdat er dan nog blank overheen komt? Het resultaat is iig super! En de kleur blijft echt gaaf, zeker bij die foto in de schemer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is inderdaad de blanke laklaag die gepolijst wordt. Als je een nieuwe lak erop spuit is het vaak verstandig om hem hierna nog te polijsten, ook ivm stofdeeltjes e.d. tijdens het spuiten. Kijk anders even in het topic van Cloontje met de passat, deze is pas vers gespoten en is daarna op dezelfde wijze gepolijst
|
||||
|
||||
Quote:
En het ziet er perfect uit!! Gr
|
||||
|
||||
Oke, nu is het helemaal duidelijk! :
|
|
||||
|
||||
Vandaag maar even nieuwe benzineleidingen gemonteerd naar het blok toe, de leidingen waren nog de eerste dus vervangen kan nooit kwaad.
Aardig prijsje vragen ze voor de originele leidingen Daarna ook eens zitten klooien om de mistlichten om te toveren naar french e-codes Mike bedankt voor de folie Er zijn ook originele french e-codes leverbaar, maar ik wil eerst eens kijken hoe het uitziet aangezien ze wat te prijzig zijn als probeersel...
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit ga alle lampen doen?
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee dat niet, misschien wil ik wel kijken voor gele lampenkapjes voor over de grootlicht lampjes zoals de franse corrado's. Dan krijg je dit idee:
|
||||
|
||||
We wonen in Nederland Nigel. Hahaha niet in France..
Ziet er wel dik uit hoor, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ben persoonlijk nog nooit echt fan geweest van dat geel vind de combo icm het paars ook niet zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Netjes kerel!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
ik vind het dik!
|
|||
|
|||
Vind dit geen porum, orgineel is veel mooier !
Blijft een dikke corrado !
|
||||
|
||||
zou het persoonlijk ook niet doen, maar ieder zn ding natuurlijk
|
||||
|
||||
Ik heb heel even je topic door gekeken en kan eigenlijk maar 1 ding zeggen. PRACHTIG.
|