|
|||
|
|||
haha je spuugt er niet in iedergeval hahaha, maar daar hadden we het vorige week nog over hahaha
|
|
|||
|
|||
Corne, gebruik je met die Corsa stuurbekrachtiging een onbekrachtigd stuurhuis, of ook eentje die origineel bekrachtigd is, en lus je daarvan de leidingen door?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is hier al eens wat meer info over |
|
|||
|
|||
auto rijd al geloof ik. teminste laatste keer had ie het er over toen we bij corne waren.
|
|
|||
|
|||
mag dicht project gestaakt,
wachtop een aanbetaling daarna gaat hij in onderdelen weg....
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
jij bent hélémáál gek
|
|||
|
|||
Quote:
messchien wel messchien ook niet, laatste tijd gewoon weg geen tijd meer gehad inmiddels vader geworden van een mooie dochter en heb er ook niet echt zin meer in tijden veranderen werd gevraagd of ik hem onder tussen niet wilde verkopen (zonder motor) en ben op dit aanbod ingegaan ben dan ook van plan om mijn laatste project auto gelijk mijn droom auto van te maken een SQ dat is een project wat van mij wel 10jaar mag duren maar wel iets wat in mijn ogen het ultime is dus dat is het verhaal er achter
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
tijde verandere indd.. zonde, maar met de volgende project zal het vast goed komen
wat versta je overigens onder sq
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik respecteer ook je keuze , ik ben ook recentelijk vader geworden (net 1 maandje eerder als jouw) en weet dus hoeveel tijd daarin gaat en hoe weinig zin/tijd er voor de "andere hobby" is.
Ik ben alleen enorm verbaasd, gezien je altijd serieuze aanpak van je projecten dat je er nu zo een punt achter zet Jammer, maar het zij zo
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat hij de SportQuattro bedoeld met SQ.
Een van de vetste Audi's gemaakt voor weggebruik! Jammer dat je hem niet af heb kunnen maken, maar als je een goed bod op de koets kan krijgen begrijp ik de keuze volkomen! Geniet maar lekker van die kleine!
|
||||
|
||||
sq is sportquattro john
maar dat is way vetter dan een verbreed golfje,ik zeg goed bezig corné
|
|||
|
|||
Van harte met je Dochter Corné
en dan heb je idd even andere ''prioriteiten''. jammer maar heel begrijpelijk in jouw geval maar in onderdelen daar bedoel je ook mee,de complete auto in onderdelen......?? Last edited by HannoverEdition : 29-11-2011 at 14:18. |
|
||||
|
||||
Heel jammer dat dit project gestaakt word Corné .
Aan de andere kant als je met de verkoop van deze Rallye je toekomstige droomauto kunt medefinancieren dan zou ik het ook niet nalaten. Er gaat toch niets boven de ultieme Sport Quattro's uit het verleden. Veel succes met de verkoop en hopelijk zien we gauw iets van je volgende project. Gr Jan.
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je dochter! Jammer dat de Rallye gaat maar n SQ is ook wel héél mooi!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd !!
SQ is in mijn ogen ook ultiem !! Succes alvast
|
||||
|
||||
Jammer dat het niet doorgaat met deze Corne. De Rallye met een 5-pitter was toch wel echt uber geweest.
En gefeliciteerd met de kleine natuurlijk!
|
|||
|
|||
Quote:
Daar is nog 1 van ''in progress'' Hans..... |
|
||||
|
||||
I know, maar 2 is mooier dan 1
|