|
|||
|
|||
geloof dat een nieuw koelvloeistof reservoir iets van 3 tientjes kost, valt dus wel mee maar idd zoals hierboven word gezegd dat de vaatwasser ook kan helpen.
bij die van mij kan ik ook al niet meer zien hoeveel er nou in zit.... |
|
||||
|
||||
KVS reservoir kost nieuw met korting onder een tientje meende ik...
|
|||
|
|||
Quote:
nee nog niet, staan nu emmer met alles reiniger ! Morgen maar even zien hoe ze er dan uitzien. En anders ook maar eens in de vaatwasser proberen Quote:
Valt nog mee 3 tientjes. Als het niet schoon word, kunnen we altijd nieuwe kopen. Quote:
oke valt mee Arnaud, bedankt
|
|||
|
|||
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 17-06-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Je hebt ze los gekregen na heel wat vloeken denk ik of niet? Maar het belangrijkste is dat je weer verder kunt.Hoe heb je de bouten eigenlijk los gekregen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja eindelijk wel ja, heeft even geduurd ! Gewoon de torx er goed in geslagen met een hamer, en daarna voorzichtig losgedraaid. Alles is nu los dus de motor kan eruit getild worden. Raamvloeistof pot is ook weer mooi schoon. Even gedaan met een ontvetter En Ruurd bedankt jongen !
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 21-07-2009 at 15:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja eruit tillen haha moet maar niet , gewoon met een motortakel. Maar dat word niet eerder als donderdag. En het hele voorfront is er al voorweg. Morgen feest bij ruurd, zn zoon is jarig !
|
|||
|
|||
Quote:
is goed molle geen dank. eerste dagen maar rustig aan mijn hand doet u erg pijn zien we donderdag wel weer morgen eerst feest zoontje wordt 4 jaar.
|
|||
|
|||
weer mooi schoon .
|
|||
|
|||
Gister niet veel gedaan, motor ruimte wat schoon gemaakt!
En vandaag maar even weg voor een motor takel! Ga wel een nieuwe kopen, is nooit weg !
|
|||
|
|||
Quote:
omdat ie me geholpen heeft denk ik
|
|||
|
|||
Quote:
ja kan die nog heel veel mee
|
|||
|
|||
De nieuwe takel is er ook al.
Vanmiddag het blok eruithalen.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 17-06-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
hey molle ,,
gewoon volgende keer kop erafslijpen van torx . zijn rek bouten dan kun je ze later met hand losdraaien , motortakel heb je all anders had je mijne wel mogen halen , succes jonge , mazzlll vrgr gooigolf , |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok, bedankt Gooi ! Nooit weg een takel, moet het blok ook nog uit de corrado weghalen. !
|
|||
|
|||
Motorblokje eruit !
Nu even de hele motor ruimte schoonmaken + bak. En de nieuwe koppeling en drukgroep er weer in.
|
||||
|
||||
Kijk goed bezig dan toch het blok eruit.Ben benieuwd hoe straks de 2 liter gaat rijden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje !
|
|||
|
|||
Motor ruimte is alweer aardig schoon geworden.
En de bak ook weer mooi voorzien van een laklaagje. Fotos volgen vanmiddag nog wel even.
|
|||
|
|||
Hier de fotos. Alst meezit morgen met de koppeling en drukgroep bezig.
En dan kan het nieuwe blok erweer in. orginele km stand auto + blok nu 236484. En nu komt de het blok van de 2.0 8v erin met 88000km Aardig verschil.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 17-06-2010 at 21:07. |